کد خبر : 1699456 | 11 مرداد 1399 ساعت 15:19 | 23.3K بازدید | 5 دیدگاه

این صفحه متعلق به شایان نبوده؛ 

بیانیه باشگاه سپاهان پیرامون محرومیت مصلح

باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای، صحبت های روز گذشته مدیر رسانه ای تیم فوتبال باشگاه را تایید کرد و خواستار رفع محرومیت مدافع شایان مصلح شد.

بیانیه باشگاه سپاهان پیرامون محرومیت مصلح 

به گزارش "ورزش سه"، محرومیت ناگهانی شایان مصلح یکی از دغدغه های کادر فنی سپاهان در فاصله چند ساعت مانده تا دیدار حساس و سرنوشت ساز برابر استقلال است. 


این محرومیت به دلیل انتشار توئیتی منتسب به مدافع سپاهان بلافاصله از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به این بازیکنو باشگاه سپاهان ابلاغ شد.


روز گذشته البته سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان در نشست خبری پیش از مسابقه، به تلاش باشگاه سپاهان  و مستنداتی اشاره کرد که برای رفع این محرومیت در اختیار فدراسیون و کمیته اخلاق گذاشته شده است.


حالا و در فاصله چند ساعت تا آغاز بازی نیز همچنان باشگاه سپاهان امیدوار به بخشش  و استفاده از این بازیکن است که در تمرینات نیز حضوری مستمر داشته و با انتشار این بیانیه، بار دیگر این درخواست را از فدراسیون فوتبال مطالبه کرده است.


بیانیه باشگاه سپاهان درباره این موضوع را در ادامه می خوانید: 


« در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی و نسبت دادن آن به شایان مصلح که منجر به واکنش کمیته اخلاق شد، لازم است به اطلاع علاقمندان و هواداران باشگاه سپاهان رسانده شود که کامنت منتشر شده، از سوی شایان مصلح نبوده و با توجه به پیگیری های انجام شده این موضوع توسط یکی از صفحاتی که منتسب به ایشان بوده منتشر شده است.ربه هرحال در فضای مجازی برای ورزشکاران صفحات زیادی توسط افراد مختلف وجود دارد که با دیدگاههای خاصی جریان سازی رسانه ای انجام میدهند. لازم به توضیح است شایان مصلح در توئیتر فعالیتی ندارد و فردی هم که صفحه ای را در توئیتر ایجاد کرده بود ، آن را غیر فعال کرده  و باشگاه سپاهان نیز مستندات خود را به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق ارائه کرده است. امیدواریم در این رابطه کمیته اخلاق تجدید نظر نموده و محرومیت شایان مصلح بخشیده شود.»

دیدگاه‌ها