کد خبر : 1699478 | 11 مرداد 1399 ساعت 17:00 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

زمان ادای دین کی‌روش به امیرقلعه نویی!

استنلی کی روش در شروع دوباره رقابت های لیگ برتر عملکرد خوبی نداشته و حتی یکبار هم از ابتدای برای تیمش بازی نکرده است.

زمان ادای دین کی‌روش به امیرقلعه نویی!  

به گزارش "ورزش سه"، امیرقلعه نویی در شرایطی پای استنلی کی روش و توانایی های او ایستاد، که طبق قوانین سازمان لیگ فوتبال ایران، بازیکنی با کارنامه کی روش نمی توانست در لیگ برتر فوتبال ایران بازی کند؛ با این حال اما قلعه نویی و سعید آذری روی حرف خود که جذب این بازیکن بود، پافشاری کردند و به هر ترتیب در لیگ هفدهم نام او به فهرست ذوب آهن اضافه شد.


این بازیکن 195 سانتی متری برزیلی پس از اینکه رفته رفته در جمع سبزپوشان اصفهانی جا افتاد و در نیم فصل دوم برای ذوب آهن درخشید و 9 گل زد تا نائب قهرمانی مسابقات به شاگردان قلعه نویی برسد.
او با این عملکرد بخشی از پروژه بازسازی سپاهان توسط امیرقلعه نویی شد و توانست در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر درخشش قابل توجهی داشته باشد و با به ثمر رساندن 16 گل در کنار شیمبا بهترین گلزن مسابقات شد.


در لیگ نوزدهم اما وقفه های طولانی مدت ایجاد شده در مسابقات، سبب شده تا کی روش که همیشه دیرتر از سایر بازیکنان سپاهان به تمرینات اضافه می شود، نتواند شرایط خوبی داشته باشد و در فاصله 4 بازی مانده تا پایان مسابقات، موفق به ثبت بیش از 7 گل نشده و شرایط سپاهان هم چندان جالب توجه نیست.


دیدار برابر استقلال اما به احتمال فراوان این مهاجم از ابتدا وارد زمین خواهد شد و این فرصت را دارد تا با گلزنی خود  در روزی که امیرقلعه نویی به دلیل فشار ناشی از عدم کسب نتیجه طی هفته های اخیر، دچار حمله عصبی شده و همراه تیم حضور ندارد، موجبات پیروزی تیمش را فراهم کند؛ این فرصتی است که البته باید دید کی روش چطور از آن استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها