کد خبر : 1699738 | 12 مرداد 1399 ساعت 14:55 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

واکنش ایجنت سرجی روبرتو به پیشنهاد گواردیولا

مدیر برنامه های سرجی روبرتو شایعات جدایی این بازیکن از بارسلونا را رد کرد.

واکنش ایجنت سرجی روبرتو به پیشنهاد گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سرجی روبرتو با بارسا تا 30 ژوئن 2022 اعتبار دارد و رقم فسخ آن نیز 500 میلیون یورو است. او که سومین کاپیتان آبی اناری ها نیز محسوب می شود، جایگاه ویژه ای در این باشگاه دارد ولی نیمکت نشینی ها و ذخیره نلسون سمدو بودن، باعث شده تا به گزینه جدایی از بارسلونا فکر کند.

 

 

1515882

 

 

در یکی دو ماه اخیرا اخبار و شایعات زیادی در مورد احتمال انتقال او به منچسترسیتی شنیده شده است و اینکه پپ گواردیولا به شدت خواهان اوست.

روز گذشته این خبر حتی تیتر یک نشریه دیاریو اسپورت روزنامه نزدیک به باشگاه بارسلونا نیز بود.

 

در واکنش به این اخبار، جوزپ ماریا اوروبیتگ مدیر برنامه های سرجی روبرتو که ایجنت پپ گواردیولا هم محسوب می شود،  به موندودپورتیوو گفت:« بله، در دو ماه اخیر پیشنهاداتی از منچسترسیتی دریافت کرده ایم و آنها علاقه مند به جذب سرجی هستند ولی او قصد جدایی از بارسا را ندارد.

 

 

1516336

 

 

سرجی تا 2022 قرارداد دارد و 500 میلیون یورو هم بند فسخش است. تمام تمرکز سرجی روی لیگ قهرمانان و بازی با ناپولی است و اینکه در نهایت بتواند بار دیگر با بارسا فاتح این جام شود. وقتی کار بارسا در این تورنمنت تمام شود، باید با باشگاه در مورد تمدید قرارداد وارد مذاکره شویم. تا به این لحظه از سوی باشگاه نیز به ما اطلاع نداده اند که از سیتی پیشنهادی رسمی برای سرجی رسیده است.»

 

گفته می شود بارسلونا به زودی قصد دارد پیشنهاد تمدید تا سال 2025 را به سرجی روبرتو ارائه دهد.

 

دیدگاه‌ها