کد خبر : 1699740 | 12 مرداد 1399 ساعت 15:28 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

مدافع رئال شکار جدید ایجنت ایرانی معروف

سرخیو رگیلون مدافع رئال مادرید از این پس با کیا جورابچیان به عنوان مدیربرنامه ها فعالیت خواهد کرد.

مدافع رئال شکار جدید ایجنت ایرانی معروف

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو رگیلون محصول آکادمی رئال، 2 اکتبر 2018 بود که برابر زسکا مسکو اولین بازی خود با پیراهن این باشگاه را انجام داد. او به دلیل مصدومیت مارسلو به ترکیب اصلی رئال راه یافت و اولین بازی رسمی خود را با پیراهن رئال تجربه کرد. با اعتماد سانتی سولاری او جایگاهش را در ترکیب ثابت رئال را محکم کرد و مارسلو تا زمان بازگشت زین الدین زیدان در مارس 2019 نیمکت نشین او بود.

 

 

Champions League | Real Madrid's Reguilón played in Plzen despite ...

 

 

زیدان اما اعتقادی به رگیلون نداشت و این باعث شد تا او تابستان گذشته قرضی به سویا برود. رگیلون 34 بازی برای سویا انجام داد و کمک کرد این تیم در رتبه چهارم لالیگا قرار گرفته و سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. درخشش رگیلون باعث شده تا حالا در وبسایت ترانسفرمارکت، ارزش او را 25 میلیون یورو تخمین بزنند. 

 

با حضور مارسلو و فرلامند مندی دیگر جایی برای رگیلون در رئال نیست و هرچند سویا تمایل به تمدید قرارداد قرضی او دارد ولی باشگاه هایی چون اورتون و پی اس جی به جذب او علاقه مند شده اند و حتی خبر از پیشنهاد 20 میلیون یورویی اورتون در میان است.

 

 

1500460

 

 

امروز آاس گزارش داد که با بالارفتن سطح کیفی رگیلون و رشد قیمت او، این مدافع چپ جوان با مدیر برنامه هایش قطع همکاری کرده و از این پس با "کیا جورابچیان"، مدیر برنامه های ایرانی همکاری خواهد کرد.

جورابچیان از مهمترین و تاثیرگذارترین ایجنت های فوتبالی دنیاست و ستاره های بزرگی چون فیلیپه کوتینیو، ویلیان، کارلوس ته وز و ریاض محرز با او قرارداد دارند. جورابچیان از حالا وظیفه دارد تا بهترین تیم ممکن را برای رگیلون پیدا کرده و زمینه ساز پیشرفت بیشتر او شود.

 

 

دیدگاه‌ها