کد خبر : 1699785 | 12 مرداد 1399 ساعت 19:32 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایده جالب یونایتد برای نهایی کردن جذب سانچو

منچستر یونایتد قصد دارد به همان روشی که برونو‌فرناندز را به خدمت گرفت، ستاره انگلیسی یعنی جیدون سانچو را هم جذب کند.

ایده جالب یونایتد برای نهایی کردن جذب سانچو

به گزارش "ورزش سه"، در چند روز گذشته صحبت درباره انتقال جیدون سانچو به منچستریونایتد داغ تر از قبل دنبال شده و به نظر می‌رسد که سران باشگاه انگلیسی تمام تلاش خود را برای نهایی شدن این انتقال انجام خواهند داد چرا که گفته می‌شود اوله گنار سولسشر نسبت جذب این ستاره جوان بسیار مصر است.

 

مهمترین موضوعی که باعث شد تا به حالا این انتقال رنگ و بوی رسمی به خود نگیرد مسائل مالی بوده است. به نظر می‌رسد که باشگاه آلمانی از مواضع مالی خود در رابطه با فروش سانچو عقب‌نشینی نخواهد کرد و از طرف دیگر منچستر یونایتد به دنبال این است که با مبلغ کمتر این معامله را نهایی کند.

 

 

1515574

 

 

حالا و در همین رابطه منچستر ایوینیگ نیوز از ایده جالب شیاطین سرخ برای نهایی کردن انتقال سانچو به اولدترافورد رونمایی کرده است. بر این اساس سران باشگاه انگلیسی قصد دارند سانچو را درست به روشی مانند جذب برونو‌ فرناندز به خدمت بگیرند. ستاره پرتغالی در نقل و انتقالات زمستانی با 47 میلیون پوند به علاوه متغیرات 21 میلیون پوندی یونایتد پیوست و حالا آنها قصد دارند از این روش برای جذب سانچو هم استفاده کرده و در بحران اقتصادی ناشی از ویروس کرونا مبلغ پرداختی خود را تا حدودی تقسیم بندی کنند.

دیدگاه‌ها