کد خبر : 1699807 | 12 مرداد 1399 ساعت 21:30 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم اراک 1 - ملوان بندرانزلی 0

لیگ یک/ اراک به بازی سرنوشت‌ساز رسید

شاگردان رسول خطیبی توانستند در یک دیدار خانگی از سد ملوان بندرانزلی بگذرند و امیدهای خود برای صعود به لیگ برتر را زنده نگه دارند.

لیگ یک/ اراک به بازی سرنوشت‌ساز رسید 

به گزارش "ورزش سه" در شب امضای حکم صعود مس رفسنجان، رقابت تنگاتنگی میان مدعیان صعود به لیگ بیستم برقرار بود و آلومینیوم اراک که یکی از این مدعیان به شمار می‌رود، در خانه میزبان ملوان بود؛ شاگردان خطیبی از همان ابتدای بازی به دنبال گلزنی بودند که سرانجام به مانند دو دیدار اخیر بازهم ضربه پنالتی گره گشای آن‌ها بود و میثم مجیدی توانست برای سومین هفته متوالی از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند تا اراکی‌ها همچنان امیدوار برای صعود به لیگ برتر باشند.

 

آن‌ها هفته آینده در دیداری شش امتیازی باید به مصاف مس کرمان بروند و به نظر می‌رسد سرنوشت دیگر سهمیه صعود به لیگ بیستم می‌تواند در دیدار هفته آتی این دو تیم مشخص شود؛ بدون تردید شاگردان خطیبی حسرت دو شکست متوالی و بدموقع مقابل تیم‌های میانه جدولی را اکنون نیز می‌خورند چرا که در غیر این صورت آن‌ها می‌توانستند امشب در کنار رفسنجانی‌ها جشن صعود به لیگ برتر را به پا کنند.

 

باید دید در جدال شش امتیازی و سرنوشت ساز هفته آینده آیا شاگردان خطیبی می‌توانند اولین صعود تاریخ آلومینیوم اراک را به لیگ برتر رقم بزنند یا خیر؟

دیدگاه‌ها