کد خبر : 1699855 | 13 مرداد 1399 ساعت 09:25 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

ونگر: آماده‌ام به مربی‌گری برگردم ولی به شرایطی

آرسن ونگر سرمربی افسانه‌ای آرسنال می‌گوید قصد بازگشت به دنیای مربی گری را دارد اما تنها در شرایطی که برایش ایده آل باشد.

ونگر: آماده‌ام به مربی‌گری برگردم ولی به شرایطی

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر سرمربی سابق و افسانه‌ای آرسنال می‌گوید آماده بازگشت به میادین فوتبال است اما تنها زمانی چنین تصمیمی خواهد گرفت که شرایط برای کار کردنش ایده آل باشد. ونگر همچنین در پاسخ به سوالی درباره لیگ قهرمانان می‌گوید منچسترسیتی و پاری سن ژرمن امسال بیشترین بخت را برای قهرمانی دارند.

 

1516471

 

ونگر در گفتگو با رادیو یوروپ1 گفت: " دلم می خواهد هر روز تیمم را تمرین بدهم. کاری که در تمام طول زندگی ام انجام داده ام. من هفتاد ساله ام و در زندگی ام خیلی تلاش کرده ام. سوالی که از خودم می پرسم این است که آیا وقتی پای سلامتی ام در میان است می توانم روی آن قمار کنم؟ این سوال از این جهت برایم مطرح می شود که من هیچوقت نمی توانم کاری را نصفه نیمه انجام بدهم".

 

مربی افسانه‌ای آرسنال در ادامه در پاسخ به سوالی درباره شانس اصلی قهرمانی در چمپیونزلیگ امسال گفت: " وقتی شما با تیمهایی مثل آتالانتا یا اتلتیکو مادرید بازی دارید هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ولی به نظر من منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به خاطر پتانسیلی که دارند از بیشترین شانس برای قهرمانی برخوردارند".

 

 

دیدگاه‌ها