کد خبر : 1699923 | 13 مرداد 1399 ساعت 15:43 | 19.8K بازدید | 1 دیدگاه

مدافع محبوب آبی‌ها علیه فرهاد و شاگردان؛

سهراب خیلی زود به استقلال رسید

مدافع سال‌های نه چندان دور استقلال حال در قامت سرمربی باید تیمش را مقابل این تیم ارنج کند.

سهراب خیلی زود به استقلال رسید

به گزارش "ورزش سه" بدون تردید حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر در مشهد رقم خواهد خورد؛ جایی که شاگردان فرهاد مجیدی برای ادامه روند خوب خود به دنبال پیروزی مقابل شهر خودرویی هستند که هنوز طعم شیرین پیروزی را سرمربی جوان و جدید خود نچشیده است. سهراب بختیاری زاده که یکی از پیشکسوتان محبوب در میان هواداران استقلال است و خاطرات خوبی هم برای هواداران آبی‌پوش از سالهای بازی خود به جای گذاشته است، در چهارمین تجربه سرمربی‌گری‌اش در شهر خودرو باید به مصاف تیم سابق برود.

 

بختیاری زاده که با شکست در جم کار خود را با شهر خودرو شروع کرد و سپس مقابل تراکتور مدعی و صنعت نفت آبادان متوقف شد، برای آن‌که مشهدی‌ها را امیدوار به کسب سهمیه آسیایی نگه دارد محکوم به پیروزی در این دوئل شش امتیازی است؛ بدون تردید جدال پنجشنبه شب شاگردان بختیاری زاده و مجیدی دو سرمربی جوان و تازه‌وارد فوتبال ایران، بر کسب سهمیه آسیایی است که فعلا شانس آبی‌ها از عنابی‌پوشان مشهدی بیشتر بوده اما سهراب می‌تواند با پیروزی مقابل تیم سابق خود هم اعاده حیثیتی کرده باشد، هم اولین پیروزی‌اش با شهر خودرو را جشن بگیرد و هم شانس آسیایی شدن مشهدی‌ها را دوچندان سازد.

 

این دیدار که جدال آغازین هفته بیست و هشتم به شمار می‌رود، پنجشنبه 16 مرداد در ورزشگاه امام رضا(ع) و از ساعت 20 آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها