کد خبر : 1699946 | 13 مرداد 1399 ساعت 18:06 | 28.7K بازدید | 3 دیدگاه

بنزما در راه زیدان؛ کریم روی نیمکت رئال مادرید!

کریم بنزما ابراز امیدواری کرد که روزی سرمربی رئال مادرید شده و جا پای زیدان بگذارد.

بنزما در راه زیدان؛ کریم روی نیمکت رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، اولین هدف این فصل رئال مادرید چند هفته قبل محقق شد و شاگردان زین الدین زیدان موفق شدند یک هفته ماندن به پایان فصل عنوان قهرمانی شان را مجسل کنند. کریم بنزما نیز جایزه بهترین بازیکن فصل رئال مادرید در لالیگا را دریافت کرد.

 

 

1449708

 

 

این مهاجم فرانسوی در این فصل موفق شد 21 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل نیز برای همبازیانش فراهم کند تا رئال عنوان قهرمانی لالیگا را از آن خود کند. کریم بنزما در یک نظرسنجی در توییتر بالاتر از بازیکنانی چون سرخیو راموس، کاسمیرو، وینیسیوس جونیور و فده والورده عنوان برترین بازیکن فصل رئال مادرید را از آن خود کرد.

کریم تا مرز آقای گلی هم پیش رفت ولی کورس را به لیونل مسی 25 گله واگذار کرد. 

کریم قصد دارد پس از پایان فوتبالش راه زین الدین زیدان را ادامه داده و به دنیای مربیگری وارد شود. او که اخیرا با راه اندازی یک کانال یوتیوب برای هوادارانش تولید محتوا می کند، در آخرین ویدئویی که به اشتراک گذاشت، به برخی ابهامات پاسخ داد.

 

 

1511986

 

 

یکی از آن ها درباره احتمال مربیگری در رئال مادرید در آینده بود. بنزما در این رابطه گفت:« چرا که نه. اگر یک روز امکانش باشد، دوست دارم هدایت رئال مادرید را بر عهده بگیرم.»

 

مهاجم فرانسوی در حالی به این موضوع اشاره کرد که چند هفته پیش گفته بود که  تصور می کنم مربی بودن سخت تر از بازیکن بودن باشد و مشخص نیست روزی مربی بشوم یا خیر.

دیدگاه‌ها