کد خبر : 1699950 | 13 مرداد 1399 ساعت 17:56 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

کولو توره:

فن دایک بهترین است ولی یک نقطه ضعف دارد

مدافع سابق لیورپول می گوید مهاجمان حریف شاید به یک طریق بتوانند به ویرژیل فن دایک ضربه بزنند.

فن دایک بهترین است ولی یک نقطه ضعف دارد

به گزارش "ورزش سه"، کولو توره مدافع سابق لیورپول معتقد است که ویرژیل فن دایک از هر نظر باورنکردنی است اما عملکردش در موقعیت‌های تک به تک شاید تنها نقطه ضعف او باشد. 

 

 

1511566

 

 

مدافع هلندی در ژانویه 2018 و با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست که در آن زمان رکورد جهانی برای یک مدافع بود. جذب او باعث شد که شرایط لیورپول بسیار بهتر شده و تبدیل به مدعی اصلی قهرمانی شود.

آنها فصل 19-2018 به فاصله یک امتیاز قهرمانی در لیگ برتر را از دست دادند اما جام لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر بردند و این فصل نیز توانستند به حسرت 30 ساله خود در کسب جام قهرمانی لیگ برتر پایان دهند.

 

کولو توره که پیش از این مانند فن دایک در سلتیک و لیورپول توپ زده، از طرفداران این بازیکن است اما اعتقاد دارد که او نقاط ضعفی نیز دارد.

 

 

1029810

 

 

او در گفت و گو با استتس پروفرم نیوز گفت:« فن دایک بازیکنی باورنکردنی وسطح بالاست. سرعت و قد و قامت خوبی دارد و می‌تواند در ارتفاع بالا بپرد. او تکنیک بالایی هم دارد و می‌تواند با پاس‌های بلندش روند بازی را تغییر دهد.

ویرژیل تمام ویژگی‌های لازم برای یک مدافع سطح بالا را دارد اما هنوز ندیده ام که بازیکنان در نبرد تک به تک او را خیلی به چالش بکشند.

ویرژیل واقعا بلندقامت است ولی اگر یک بازیکن با توپ به سمت او برود و با او تک به تک شود، شاید بتواند کار خاصی انجام داده و او را از پیش رو بردارد. کمی جدی تر و جنگنده تر باید مقابل فن دایک در مصاف های تک به تک کار کرد؛ با این حال او بسیار باهوش است و شاید نتوانید شکستش دهید.»

دیدگاه‌ها