کد خبر : 1699985 | 13 مرداد 1399 ساعت 22:20 | 132.8K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره انگلیسی در راه اولدترافورد؛

یونایتد یک قدم تا جذب گرانقیمت ترین ستاره تاریخ

نشریه دیلی میل مدعی شد جیدون سانچو فاصله ای تا پوشیدن لباس منچستریونایتد ندارد.

یونایتد یک قدم تا جذب گرانقیمت ترین ستاره تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد تمامی توافقات برای انتقال جیدون سانچو، ستاره انگلیسی و جوان دورتموند به اولدترافورد انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به زودی با بستن قراردادی پنج ساله راهی منچستریونایتد خواهد شد. دیلی میل امشب در گزارشی فاش کرد جیدون سانچو تقریبا از نظر شخصی با یونایتد توافق کرده و این انتقال به زودی رسمی خواهد شد.

 

1516615

 

به نظر می رسد یونایتد برای خرید این بازیکن جوان رقمی در حدود 108 میلیون پوند پرداخت خواهد کرد و بدین ترتیب جیدون سانچو بالاتر از پل پوگبای 89 میلیون پوندی، گرانقیمت ترین خرید تاریخ منچستریونایتد لقب خواهد گرفت.

 

دستمزد فعلی جیدون سانچو در دورتموند 190 هزار پوند در هفته است و انتظار می رود این رقم افزایش قابل توجهی در اولدترافورد پیدا کند. همچنین گرت بیل با انتقالی 86 میلیون پوندی در سال 2013 از تاتنهام به رئال مادرید گرانقیمت ترین بازیکن بریتانیایی بود و به نظر می رسد جیدون سانچو این عنوان را نیز از آن خود خواهد کرد. با اضافه شدن این بازیکن و حضور ستاره هایی چون مارکوس راشفورد و میسون گرینوود، یونایتد فصل بعد خوش آتیه ترین بازیکنان انگلیس را در اختیار خواهد داشت.

 

در اواسط فصل شایعاتی در کمورد تمایل رئال مادرید نیز به خرید جیدون سانچو منتشر شده بود، اما مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث عقب نشینی باشگاه اسپانیایی شد و حالا منچستریونایتد مهم ترین مشتری پدیده جوان دورتموند است.

دیدگاه‌ها