کد خبر : 1700027 | 14 مرداد 1399 ساعت 10:38 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای من چه فرقی دارد ساعی رییس شود یا نعمتی؟

واکنش صالحی امیری به حاشیه های کمیسیون ورزشکاران

رییس کمیته ملی المپیک گفت: من هیچ دخالتی در انتخابات کمیسیون ورزشکاران نداشتم و حتی نظرم را به کسی نگفتم.

واکنش صالحی امیری به حاشیه های کمیسیون ورزشکاران

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک با حاشیه های زیادی همراه شد؛ با اینکه صالحی امیری در این نشست حضور نداشت.
رییس کمیته ملی المپیک در نشست امروز خود با رسانه ها درباره حاشیه های به وجود آمده در انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: کمیسیون ورزشکاران یکی از کمیسیون های مهم هجده گانه کمیته ملی المپیک است. همه اعضای کمیسیون قهرمانان و فرزندان این سرزمین هستند. مگر در فدراسیون ها رقابت وجود ندارد؟ من در هیچ انتخاباتی در هیچ فدراسیونی در سه سال اخیر دخالتی نداشتم. حتی در مواردی که کاندیدای یک فدراسیون عضو هیات اجرایی بوده، من اعلام کردم دخالتی نمی کنم. یکی از روسای هیات ها به من پیام داده که شما در دو دوره از کیهانی حمایت کردید و این کار درستی نیست! من هم پاسخ دادم که نظری روی شخصی ندارم و هر کسی منتخب مجمع باشد، مورد حمایت ماست. 


وی افزود: حتی برخی از قهرمانان قبل از کمیسیون ورزشکاران به من پیام دادند که نظر شما در انتخابات برای ما مهم است. من هم جواب دادم که بنده هیچ دخالتی در این کمیسیون ندارم. مثلا زهرا نعمتی که کاندیدای ریاست شده بود، شاید 10 ماه است که با من صحبت نکرده. نگاه من متفاوت است و معتقدم رقابتی که در کمیسیون ورزشکاران رخ داد، سازنده بود. هادی ساعی، آرش میراسماعیلی، مجتبی عابدینی، زهرا نعمتی، حمیده عباسعلی و... همه برای ما عزیز و قهرمانان بزرگی هستند. از شما سوال می کنم؛ برای من چه فرقی می کند هادی ساعی رییس شود یا زهرا نعمتی؟


رییس کمیته ملی المپیک درباره اینکه گفته می شد اساسنامه تایید IOC را ندارد، گفت: ما قبلا تاییدیه شفاهی را گرفته بودیم و حتی در جلسه هم استعلام را گرفتیم که پاسخ مثبت از سوی IOC آمد.

دیدگاه‌ها