کد خبر : 1700064 | 14 مرداد 1399 ساعت 14:36 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع سابق تیم ملی در ذوب آهن؛

رونمایی از رحمان رضایی در بازی قهرمانی پرسپولیس

مدافع سال های نه چندان دور تیم ملی، به عنوان مدیر فنی ذوب آهن منصوب شد.

رونمایی از رحمان رضایی در بازی قهرمانی پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، رضایی که سرمربیگری رایکای بابل را برعهده داشت، در هفته های گذشته گزینه پرویز مظلومی برای مربیگری در تیم جوانان بود اما این پیشنهاد را رد کرد تا در عرصه باشگاهی به کارش ادامه دهد. حالا رحمان به عنوان مدیر فنی در کنار ذوب آهن خواهد بود تا تجربیات خود را در اختیار کادرفنی و بازیکنان این تیم قرار دهد.

 

جمشیدی رییس هیئت مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن که پس از تغییر و تحولات مدیریتی به مرد اول مدیریت این باشگاه تبدیل شده، او را در حالی در پست مدیرفنی منصوب کرد که ذوب آهن در هفته های اخیر نتایج نامطلوبی را با هدایت لوکا بوناچیچ گرفته و خطر سقوط را احساس می‌کند.

 

قرار است امروز رحمان رضایی به اصفهان برود و در تمرین به ذوبی ها معرفی شود. او از جمله لژیونرهای موفق فوتبال ایران است که سال ها در سری آ بازی کرد و پیراهن تیم ملی را هم بر تن داشت.

 

ذوب آهن با ۲۶ امتیاز از ۲۷ بازی در رتبه سیزدهم قرار دارد و وضعیت خطرناکی را تجربه می‌کند. آن ها این هفته در حالی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت که این دیدار بازی قهرمانی سرخ هاست و آن ها امیدوارند که پیش از جشن قهرمانی ذوب آهن را شکست دهند.

 

نکته جالب این که رحمان رضایی یک فصل در تیم پرسپولیس به میدان رفت و بعد از ترک لیورنو در سال ۱۳۸۷ به عنوان بمب نقل و انتقالاتی سرخ ها از سری آ به این تیم رفت و حالا به عنوان مسئول فنی برابر پرسپولیس حضور خواهد یافت.

 

این در شرایطی است که هنوز شرح وظایف و اختیارات رحمان رضایی علنی نشده و همچنین مشخص نیست که او روی نیمکت حضور خواهد داشت یا خیر؟

دیدگاه‌ها