کد خبر : 1700109 | 14 مرداد 1399 ساعت 18:25 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

فاش شد؛ چرا یورگن کلوپ به منچستریونایتد نرفت؟

رابی فاولر، ستاره سابق لیورپول صحبت های جالبی را در رابطه با عدم حضور یورگن کلوپ در منچستر یونایتد مطرح کرده است.

فاش شد؛ چرا یورگن کلوپ به منچستریونایتد نرفت؟

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2015 بود که یورگن کلوپ بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق العاده با دورتموند، لیگ برتر انگلیس و باشگاه لیورپول را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد. مرد آلمانی پس از ورود به آنفیلد تحول بزرگی در لیورپول رقم زد و طی یکی دو فصل گذشته آنها جام‌های زیادی از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و البته لیگ برتر انگلیس را بالای سر برده اند.

 

در روزهای گذشته صحبت هایی در رابطه با این موضوع که یورگن کلوپ قبل از آمدن به لیورپول پیشنهاد تیم رقیب یعنی منچستریونایتد را رد کرده مطرح شده است؛ موضوعی که سر و صدای بسیار زیادی را به پا کرد و با واکنش های در نوع خود جالبی همراه بود.

 

 

1513509

 

 

حالا اما ستاره سابق لیورپول یعنی رابی فاولر روی این شایعات مهر تایید قرار داده است. او در این باره گفت: " چند سال پیش بود که با یورگن کلوپ مصاحبه ای داشتم. برای من تعریف کرد که پس از ترک دورتموند با چند پیشنهاد بزرگ روبرو شده یکی از مهم ترین آنها از سوی منچستر یونایتد بوده است‌. در عین حال برای من توضیح داد که علت عدم قبول پیشنهاد یونایتد توسط او تمرکز بیش از حد آنها روی مسائل مالی و تبلیغاتی بوده است.

 

در واقع کلوپ به این دلیل باشگاه لیورپول را انتخاب کرد که اعتقاد داشت بین همه ارکان باشگاه از جمله قسمت های اقتصادی و ورزشی و تیمی تناسب خوبی برقرار است. این را هم بگویم که یکی دیگر از علت های حضور کلوپ در لیورپول هواداران این تیم به شمار می آیند که واقعاً در نوع خود منحصر به فرد هستند."

دیدگاه‌ها