کد خبر : 1700113 | 14 مرداد 1399 ساعت 18:31 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

مغانلو: شاید از پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد دارم!

مغانلو می‌گوید پیشنهاداتی دارد اما باتوجه به وضعیت پیکان، تمرکزش را روی این تیم گذاشته است.

مغانلو: شاید از پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد دارم!

به گزارش ورزش سه، شهریار مغانلو مهاجم گلزن تیم پیکان که در رتبه دوم جدول گلزنان لیگ برتر جای دارد، در گفتگویی که با ایرنا داشته با اشاره به پیشنهادهایش می‌گوید که در پایان فصل تصمیم گیری خواهد کرد. او همچنین به کفش طلا پرداخته و درباره وضعیت پیکان صحبت کرده است.

 

* پیشنهاد از پرسپولیس و تراکتور؟
پیشنهاداتی هم در داخل و هم در خارج از ایران دارم اما الان زمان این نیست که بخواهم در مورد این موضوع صحبت کنم و تصمیمی بگیرم. همانطور که گفتم شاید پیشنهاداتی داشته باشم اما الان تمام فکرم متمرکز به پیکان و بقای این تیم در لیگ برتر است. فعلا دوست ندارم در خصوص این مسائل صحبت کنم.

 

* انتقال در پایان فصل؟
هنوز هم سه بازی مهم مرگ و زندگی پیش رو داریم. تمام تمرکزم روی موفقیت تیم در این سه مسابقه است تا بجنگیم و در لیگ بمانیم. در حال حاضر در شرایط کنونی به هیچ چیز غیر از حفظ پیکان در لیگ فکر نمی‌کنم. تمام تمرکزم روی موفقیت تیم در دیدارهای باقی مانده است. بازیکن پیکان هستم و با این باشگاه یک فصل دیگر قرارداد دارم. این پیکان است که باید در مورد من تصمیم‌گیری کند و همه چیز در گرو تصمیمات باشگاه است.

 

 

1512137

 

 

* دیدار با تراکتور؟
بازی خوبی بود. می‌توانستیم در این دیدار با ۳ امتیاز از تبریز بازگردیم اما کمی بدشانس بودیم. از طرفی تراکتور از تیم‌های خوب ایران است که بازیکنان خوبی دارد. در شرایط معمول تساوی نتیجه بدی به نظر نمی‌رسید اما دیگر برای ما فقط کسب پیروزی مهم است. نشان دادیم برابر تیم‌های قوی بهتر بازی می‌کنیم و امیدوارم در مسابقات آتی بازی خوبمان هم با نتیجه ایده‌آل همراه باشد و بتوانیم برنده شویم.

 

* تقابل با مدعیان؟
دیگر برای ما نباید فرقی داشته باشد که با چه تیمی بازی داریم و جایگاه تیم حریف در جدول کجا است. ما تنها برای کسب ۳ امتیاز به زمین خواهیم رفت و راهی جز این نداریم.

 

* آقای گلی؟
به طور حتم بقای پیکان در لیگ از آقای گلی من مهم تر است. ابتدا پیکان در لیگ بماند و سایر مسائل در اولویت بعدی قرار دارد.

دیدگاه‌ها