کد خبر : 1700134 | 14 مرداد 1399 ساعت 20:00 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

برتر از کلوپ و پپ؛ زیدان بهترین سرمربی دنیا (عکس)

نشریه اکیپ معتقد است عنوان بهترین سرمربی فوتبال جهان را باید به زین الدین زیدان اختصاص داد.


به گزارش "وزش سه"، زین الدین زیدان در سال های نه چندان طولانی مربیگری اش نیز مانند روزهای حضور در مستطیل سبز فوق العاده بوده و در همین مدت کوتاه عنوان دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید را به خود اختصاص داده است. با سه بار قهرمانی در لیگ قهرمانان و فتح دو لالیگا، کارنامه زیزو همین حالا نیز فوق العاده است، اما اختصاص دادن عنوان بهترین سرمربی دنیا از سوی نشریه اکیپ شاید مورد توافق همه نباشد. پپ گواردیولا و یورگن کلوپ، دو سرمربی صاحب سبک و موفق تیم های منچسترسیتی و لیورپول نیز از نظر این نشریه در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

 

نشریه اکیپ در توضیح در مورد این انتخاب نوشته: "زین الدین زیدان فقط سرمربی یک باشگاه بوده و به ندرت مغلوب شده است. کسب سه لیگ قهرمانان متوالی کاری است که پیش از زیدان کسی موفق به انجامش نشده و یک ماه پیش او دوباره موفق به افتخارآفرینی شده و عنوان قهرمانی لالیگا را نیز برای رئال مادرید به ارمغان آورد.

 

پپ گواردیولا از نقاط قوتی همانند اصول همیشگی، تحقیق و پیشرفت، ثبات و سبک فوق العاده بازی برخوردار است، اما او نیز نقاط ضعیفی دارد و به عنوان مثال گاهی از مدافعان میانی اش به عنوان هافبک و حتی مهاجم نیز استفاده می کند. یورگن کلوپ نیز سرمربی باکاریزمایی است که موفق شده بعد از 30 سال لیورپول را به عنوان قهرمانی در لیگ برتر برساند. کلوپ یک مرد باکلاس و بسیار محبوبی در دنیای مربیگری محسوب می شود."

 

1516797

دیدگاه‌ها