کد خبر : 1700137 | 14 مرداد 1399 ساعت 20:10 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

شرایط روحی و روانی شهرخودرو بسیار خوب است؛

قاسمی‌نژاد: راهی جز شکست استقلال نداریم

وینگر چپ شهر خودرو گفت: برای ماندن در کورس سهمیه آسیا راهی جز شکست استقلال تهران نداریم.

 قاسمی‌نژاد: راهی جز شکست استقلال نداریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان، امین قاسمی‌نژاد در خصوص دیدار با استقلال تهران گفت: بعد از فشار زیادی که در دمای ۵۰درجه آبادان به بازیکنان وارد شد، خدا را شکر ریکاوری بسیار خوبی زیر نظر کادر فنی انجام دادیم و اکنون با آمادگی کامل به بازی با استقلال تهران فکر می‌کنیم.

 

وی افزود: استقلال یک تیم پرمهره و خوب است که برای برد به مشهد می‌آید اما شهرخودرو دست و پا بسته نیست و عزم خود را جزم کرده تا با کسب سه امتیاز این بازی هم دل هواداران خود را شاد کند و هم استان خراسان را در کورس سهمیه آسیا نگه دارد.

 

 

1445322

 

 

وینگر شهرخودرو درباره شرایط این تیم گفت: با اینکه باز هم چند بازیکن ما مصدوم هستند و به این بازی نمی‌رسند اما سایر نفرات در بهترین شرایط بدنی و روحی انگیزه زیادی برای اثبات شایستگی‌های خود دارند‌.

 

امین قاسمی‌نژاد در خصوص پیش‌بینی نتیجه بازی نیز افزود: همیشه بازی با استقلال و پرسپولیس به جهت دیده شدن بازیکنان، شرایط متفاوتی دارد و من اطمینان دارم بازیکنان شهرخودرو برای پیروزی یک قدم هم به عقب برنخواهند داشت.

 

وی همچنین گفت: دکتر حمیداوی این فصل زحمات زیادی برای شهرخودرو کشیده و در شرایط کرونا حمایتش از بازیکنان را هم با پرداخت قراردادها نشان داد؛ پیروزی شهر خودرو در این بازی پاسخی به محبتهای ایشان خواهد بود.

دیدگاه‌ها