کد خبر : 1700141 | 14 مرداد 1399 ساعت 20:28 | 51K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس

پول برانکو تامین شد؛ خطری پنجره را تهدید نمی‌کند

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ضمن رد شایعه بازداشت خود، خبر داد که منابع لازم برای پرداخت بخشی از مطالبات برانکو فراهم شده تا خطری این باشگاه را تهدید نکند.

 پول برانکو تامین شد؛ خطری پنجره را تهدید نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، از ساعاتی پیش خبری مبنی بر بازداشت رضا یلوه، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس منتشر شد که با واکنش او همراه شده است. یلوه در این باره به خبرنگار ما می‌گوید: الان سر کار هستم و از روز شنبه هم سر کار بودیم و نمی‌دانم این شایعات از کجا شکل می‌گیرد. من از آقای خواجه وند خبری ندارم و امروز که با آقای رسول پناه صحبت می‌کردم ایشان با او در ارتباط است ولی من از او خبری ندارم.

 

وی درباره شرایط این باشگاه برای پرداخت مطالبات مالی برانکو در فاصله دو روز مانده به ضرب الاجل فیفا گفت: نه انشاالله حل می‌شود. تا الان هم با آقایان رسول پناه، حسینی و خبیری در دفتر آقای نبی جلسه داشتیم. راجب همین بحث آقای برانکو حرف زدیم. انشاالله حل می‌کنیم و امروز هم بخشی از طلب ایشان فراهم شد. بگذارید خود آقای رسول پناه دقیق در اینباره توضیح خواهند داد. خطری تهدید نمی‌کند و هواداران نگران نباشند.

 

یلوه درباره اینکه گفته می‌شود مبلغ رضایتنامه بیرانوند از انتورپ هم با توجه به اشتباه در اعلام شماره حساب به این باشگاه هنوز واریز نشده گفت: مشکلی اداری بود و بلافاصله حل شد. شماره حساب اصلاح شد و کارش انجام شد. اصلا نگرانی بابت این ندارم.

 

 

 

 

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با قطعیت از بسته شدن پرونده مطالبات برانکو در روز پنج شنبه خبر داد و گفت: آره! نه! ما در حال یک مکاتباتی با آقای برانکو هستیم ولی هواداران قطعا مطمئن باشند که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس با محرومیت مواجه نمی‌شود. ما در تلاش برای مذاکره با برانکو هستیم. در این جلسه که در فدراسیون با آقای نبی بودیم به اتفاقات مثبتی رسیدیم.

 

وی در ادامه گفت: پول را حتما پرداخت خواهیم کرد. بخشی از آن البته. آقای رسول پناه خودشان در اینباره صحبت کافی و شفاف خواهند داشت.

 

یلوه در پایان بار دیگر تاکید کرد که خبر بازداشت او کذب بوده است: نه، اصلا می‌خواهید تصویری تماس بگیرید تا مطمئن شوید بازداشت نبودم!

دیدگاه‌ها