کد خبر : 1700184 | 15 مرداد 1399 ساعت 10:00 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

امید لیگ برتر به روش جدید تست کرونا

لیگ برتر انگلیس امیدوار است روش جدید آزمایش کرونا که در محل انجام شده و نتیجه اش خیلی زود مشخص می‌شود بتواند باعث بازگشت تماشاچی‌ها به استادیوم‌های فوتبال شود.

امید لیگ برتر به روش جدید تست کرونا

به گزارش "ورزش سه"، با معرفی روش جدیدی برای تست ویروس کووید19 که به تست 90دقیقه‌ای معروف شده مسئولین لیگ برتر انگلیس امیدوارند که شاید این روش بتواند به بازگشت تماشاچی به استادیوم‌های فوتبال کمک کند.

 

1516855

 

این روش جدید که به تست 90 دقیقه‌ای معروف است از هفته آینده در سراسر بریتانیا در بیمارستانها و خانه‌های بهداشت آغاز به کار خواهد کرد. مسئولین لیگ برتر انگلیس اما به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا استفاده از این روش می‌تواند به بازگشت تماشاچی‌ها به استادیوم‌های فوتبال کمک کند؟

 

البته اینکه امکان برقراری ایستگاه‌هایی برای تست سرپایی در استادیوم‌های فوتبال وجود داشته باشد منطقی به نظر نمی‌رسد چرا که وجود چنین ایستگاه‌هایی خود به تجمع افراد در فضایی کوچک منجر می‌شود که هیچ دولتی اجازه آن را نخواهد داد. در نتیجه لیگ برتر انگلیس روی این سناریو کار می کند که از هواداران خواسته شود از دو ساعت پیش از شروع هر مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند تا به نوبت بتوانند تست کرونای سرپایی بدهند.

 

1516854

 

وزیر بهداشت بریتانیا دیروز از این تستهای سرپایی به عنوان ابزاری برای نجات جان انسانها یاد کرد و حالا لیگ برتر این کشور امیدوار است این ابزار نجات بخش بتواند در نجات فوتبال انگلیس هم نقش بازی کند.

 

 

دیدگاه‌ها