کد خبر : 1700201 | 15 مرداد 1399 ساعت 11:28 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

چوکا با پیوس در آستانه لیگی یکی شدن

تیم ریشه دار و قدیمی چوکا تالش با هدایت بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس در آستانه صعود به لیگ دسته اول قرار دارد.

چوکا با پیوس در آستانه لیگی یکی شدن

به گزارش "ورزش سه" در پایان رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم، در گروه دو چوکا تالش توانسته‌ با کسب 46 امتیاز از 24 دیدار صدرنشین جدول باشد تا بخت اول صعود به لیگ یک به شمار آید؛ براساس قانون مسابقات، تیم‌های سرگروه در گروه اول و دوم به صورت مستقیم به لیگی یک صعود خواهند کرد و برنده بازی پلی‌آف میان تیم‌های دوم گروه اول و دوم نیز سومین تیم صعود کننده به لیگ یک است.

 

شاگردان فرشاد پیوس که آمار کم‌ترین شکست را در گروه به نام خود کرده‌اند، در دو دیدار باقیمانده فصل محکوم به پیروزی هستند تا بتوانند جواز صعود مستقیم به لیگ یک را به دست آورند؛ نزدیک‌ترین تعقیب کننده چوکا، پاس همدان است که با 42 امتیاز و البته یک بازی کمتر در جایگاه دوم قرار دارد.

 

تالشی‌ها که با شادی منحصربفرد خود پس از پیروزی‌هایشان حسابی در فضای مجازی شهرت یافته‌اند، امیدوارند بتوانند به مسیر موفق خود در لیگ دو ادامه دهند و با هدایت فرشاد پیوس بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس راهی رقابت های لیگ یک شوند.

 

با توجه به شرایط جدول صعود چوکا به مرحله پلی‌آف قطعی است و پیروزی در دو دیدار آتی لیگ دو می‌تواند حکم صعود مستقیم آن‌ها را امضا کند و پاس همدان را به مرحله پلی‌آف بفرستد.

دیدگاه‌ها