کد خبر : 1700273 | 15 مرداد 1399 ساعت 16:53 | 42.8K بازدید | 2 دیدگاه

انتقال جذاب طیبی به تیم پرتغالی؛

ستاره فوتسال ایران به بنفیکا پیوست

ملی‌پوش فوتسال ایران و سابق غیرت قزاقستان قراردادی به مدت دو فصل با باشگاه بنفیکا پرتغال امضاء کرد.

ستاره فوتسال ایران به بنفیکا پیوست

به گزارش "ورزش سه"، حسین طیبی پس از حضور چهار سال حضور موفقیت‌آمیز در تیم غیرت قزاقستان که با چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر و سوپر کاپ و سه قهرمانی در جام حذفی این کشور برای او همراه بود، با توجه به پیشنهادات‌اش تصمیم به جدایی از این تیم گرفت تا راهی باشگاه جدید و مطرح‌تری شود و شرایط متفاوتی را تجربه کند.

این لژیونر فوتسال ایران که پس از وقفه مسابقات لیگ برتر قزاقستان بخاطر کرونا تصمیم گرفت قراردادش با باشگاه غیرت را تمدید نکند و به تهران بازگشته تا در اردوی تیم ملی حضور یابد، باشگاه جدید خود را معرفی کرد و به جمع عقاب‌های پرتغال پیوست.

 

طیبی که با پیشنهاداتی از کشورهای پرتغال، اسپانیا و ایتالیا مواجه شده ولی در دو ماه اخیر باشگاه جدیدش را مشخص نکرده بود، با بنفیکا پرتغال قراردادی به مدت دو فصل امضاء کرد.

این ستاره ملی‌پوش فوتسال ایران که تجربه نایب قهرمانی و کسب عنوان سومی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین گلزنی مقابل بارسلونا در نیمه نهایی این رقابت‌ها را هم دارد، با پیوستن به یکی از تیم‌های معتبر فوتسال جهان امیدوار است قهرمانی در پرتغال و اروپا را هم تجربه کند.

باشگاه بنفیکا پرتغال با اعلام رسمی خبر جذب حسین طیبی، به سوابق او ازجمله حضور در تیم‌هایی همچون فولاد ماهان اصفهان، گیتی‌پسند، نوریل نیکل روسیه و غیرت قزاقستان اشاره کرده و عنوان نموده که او علاوه بر قهرمانی‌های پُرشمار در قزاقستان، سومین تجربه حضورش در تیم‌های اروپایی را در بنفیکا به دست خواهد آورد.

 

1516990

دیدگاه‌ها