کد خبر : 1700356 | 16 مرداد 1399 ساعت 03:07 | 37.1K بازدید | 1 دیدگاه

جسی لینگارد:

منچستریونایتد در خون من است

جسی لینگارد، وینگر انگلیسی یونایتد امیدوار است باز هم شانس بازی کردن داشته باشد.

منچستریونایتد در خون من است

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دقیقه آخرین بازی فصل لیگ برتر بود که جسی لینگارد اولین گل این فصل خود را برابر لسترسیتی به ثمر رساند. گرچه اخبار حاکی از قطعیت جدایی او از یونایتد است، اما جسی لینگارد امشب برابر لاسک نیز موفق به گلزنی شد و او حالا امیدوار به داشتن شانس بازی در بازی های پیش رو است.

 

جسی لینگارد گفت: "قطعا اعتماد به نفس شما با گلزنی افزایش پیدا می کند. من می خواستم این فصل گلزنی را نیز به کارنامه ام اضافه کنم که شروع به این کار کردم و امیدوارم حالا بتوانم در ادامه این مسابقات نیز این روند را ادامه دهم. وقتی وضعیت روحی خوبی ندارید، فوتبال ذهن شما را از همه چیز دور می کند.

 

1517064

 

من دوست دارم فوتبال بازی کنم، از فوتبال لذت ببرم و البته منچستریونایتد در خون من است. من به بازی کردن برای این باشگاه علاقه دارم. فضای زیادی در پشت مدافعان لاسک وجود داشت و گل من نیز به همین طریق به ثمر رسید.

 

من از بازی کردن و حضور در بازی های فوتبال لذت می برم. من احساس می کردم امروز می توانم گل های بیشتری به ثمر برسانم، اما بدیهی است که این تصمیم سرمربی است و من کاملا آن را می پذیرم. علیرغم وجود بازیکنان مصدوم، ما این هفته مانند یک تیم اتحاد خوبی داشتیم و عملکرد مناسبی ارائه دادیم."

دیدگاه‌ها