کد خبر : 1700408 | 16 مرداد 1399 ساعت 13:25 | 32.3K بازدید | 1 دیدگاه

زلاتان، مانع از انتقال مهاجم رئال مادرید به سن سیرو

به نظر می‌رسد که تمدید قرارداد احتمالی زلاتان ابراهیموویچ، باعث خواهد شد که میلان دیگر برای جذب لوکا یوویچ از رئال مادرید اقدام نکند.

زلاتان، مانع از انتقال مهاجم رئال مادرید به سن سیرو

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی گذشته رئال مادرید با قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو مهاجم گلزن و موفق آینتراخت فرانکفورت یعنی لوکا یوویچ را به خدمت گرفت. در حالی که بسیاری گمان می کردند به این بازیکن می تواند جانشین مطمئنی برای کریم‌بنزما باشد اما این اتفاق رخ نداد و یوویچ در فصل جاری دائما درگیر حواشی بوده است.

 

طی هفته‌های اخیر رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که باشگاه رئال مادرید از رفتار مهاجم صربستانی خود خسته شده و قصد دارد هر طور که شده لوکا یوویچ را در نقل و انتقالات پیش رو به فروش برساند.

 

 

1512702

 

 

علاقه رئال مادرید به فروش یوویچ در حالی مطرح شد که میلان در نقل و انتقالات زمستانی تلاش زیادی برای جذب این بازیکن انجام داد اما نهایتاً این اتفاق رخ داد. از طرفی گفته می‌شد که با وجود منتفی شدن انتقال ستاره صرب به میلان در ژانویه، سران این باشگاه بازهم و این بار در نقل و انتقالات تابستانی برای جذب او اقدام خواهند کرد.

 

در همین رابطه اما کالچیو مرکاتو مدعی شده که تمدید قرارداد احتمالی زلاتان ابراهیموویچ با میلان باعث شده سران این باشگاه از جذب لوکا یوویچ پشیمان شوند و دیگر علاقه ای به این انتقال نداشته باشند.

 

 

1515420

دیدگاه‌ها