کد خبر : 1700664 | 17 مرداد 1399 ساعت 15:20 | 16.4K بازدید | 3 دیدگاه

در نشست خبری بازی با ناپولی

بوسکتس: مهم نیست امشب رئال حذف می شود یا نه

کاپیتان دوم بارسا نگران بازی فردای تیمش است و توجهی به بازی امشب سیتی و رئال مادرید ندارد.

بوسکتس: مهم نیست امشب رئال حذف می شود یا نه

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان ناپولی از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. بازی رفت در سن پائولو 1-1 مساوی شده و باید دید در نهایت کدام تیم راهی یک چهارم نهایی خواهد شد.

در نشست خبری این بازی و در میان تعجب، سرخیو بوسکتس همراه با کیکه ستین حاضر شد. کاپیتان دوم بارسا به دلیل محرومیت در بازی فردا حاضر نخواهد بود.

 

 

1517476

 

 

بوسکتس در نشست خبری این بازی گفت:« خوشبین به صعود هستیم. چند روز است که به خوبی تمرین کرده ایم و در تیم روحیه مثبتی می بینم. برای بازی با ناپولی 100 درصد آماده ایم و با اعتماد به سبک و فلسفه خودمان، اطمینان داریم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت.»

 

آرتورو ویدال در مصاحبه امروز خود گفته بود پس از جلسه بین ستین و مسی،  یک قبل و بعد در بارسا ایجاد شده است. بوسکتس در این رابطه گفت:« هر چیزی که باعث شود آرامش به رختکن تیم برگردد، با استقبال مواجه می شود. امیدوارم این جلسه در بازی فردا نتیجه خودش را نشان دهد. در این مدت تمرینات خوبی داشته ایم و انگیزه بالایی برای رفتن به یک چهارم نهایی داریم ولی ناپولی حریف دشواری است. تیمی با مجموعه بازیکنان خوب و یک مربی بزرگ.»

 

ادامه کار ستین در بارسا:« این البته برعهده باشگاه است. ما به عنوان بازیکن در این مواقع در حاشیه قرار می گیریم. اگر ستین با ما ادامه دهد، یعنی همه چیز خوب پیش رفته و ما توانسته ایم لیگ قهرمانان را فتح کنیم با این حال نگاه مان نباید خیلی به دور دست ها باشد و تمرکز روی بازی با ناپولی است.»

 

 

1515484

 

 

 اتفاقات تلخ دو فصل اخیر چمیپونزلیگ(شکست از رم و لیورپول):« خیر، تمرکز ما فقط روی بازی با ناپولی است و مثل همیشه تمرین کرده ایم. برای صعود به یک چهارم نهایی شور و انگیزه بالایی داریم.»

 

خودداری آرتور ملو از بازگشت به تمرینات بارسا:« طبیعی این بود که او به تمرینات برگردد. درست است که آرتور فصل بعد بازیکن یوونتوس خواهد بود ولی خوب بود اگر در تمرینات حاضر می شد. البته این چیزی بین خودش و باشگاه است و امیدوارم به یک توافق خوب برسند.»

 

حذف رئال مادرید یعنی کاهش فشار از بارسا:« اصلا اینطور نیست. ما فقط به خودمان فکر می کنیم. این احتمال است که اگر تا مراحل بالا صعود کنیم، در نیمه نهایی با رئال روبرو شویم ولی اصلا به نتیجه بازی امشب رئال و سیتی فکر نمی کنیم.»

 

دیدگاه‌ها