کد خبر : 1700677 | 17 مرداد 1399 ساعت 17:05 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

سیتی قیمت مدافع موردنظر بارسا را مشخص کرد

منچسترسیتی روی مدافع جوان خود که مورد توجه بارسا قرار دارد قیمت گذاشت.

سیتی قیمت مدافع موردنظر بارسا را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا مدافع 21 ساله اسپانیایی منچسترسیتی این روزها به کانون شایعات نقل و انتقالاتی تبدیل شده است. او که محصول آکادمی لاماسیاست، سه سال پیش بارسا را به مقصد سیتی ترک کرد و در حالی که یک سال از قراردادش باقیمانده، قصد تمدید ندارد.

 

 

 

Portadas de Sport y Mundo Deportivo de este viernes 7 de agosto de 2020.

 

 

پپ گواردیولا سرمربی سیتی روز گذشته ضمن تایید این قضیه گفت که گارسیا قصد دارد راهی تیمی دیگر شود. این تیم قطعا بارسلونا خواهد بود. باشگاه کاتالان از گارسیا خواسته بود که در اولین قدم، از تمدید قرارداد خودداری کند تا سپس برای جذب او به صورت جدی اقدام شود.

 

بارسلونا می تواند تا زمستان پیش رو صبر کند و گارسیا را با رقمی اندک جذب کند یا تابستان بعد او را به عنوان بازیکن آزاد در اختیار بگیرد ولی نیاز تیم به یک مدافع جدید باعث شده تا سران بارسا جذب گارسیا را همین تابستان در دستور کار قرار دهند.

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، پس از اتمام یگ قهرمانان، دو باشگاه پای میز مذاکره خواهند رفت و سیتی از حالا رقم موردنظرش برای فروش گارسیا را نیز اعلام کرده است.

سیتیزن ها 23 میلیون یورو به علاوه 12 میلیون یورو بندهای متغیر برای واگذاری گارسیا تعیین کرده اند؛ نزدیک به مبلغی که سیتی اخیرا برای فران تورس پرداخت کرد. این رقم قطعی نیست و پس از مذاکره، بارسا خوشبین به کم کردن آن است.

 

 


 

دیدگاه‌ها