کد خبر : 1700699 | 17 مرداد 1399 ساعت 19:56 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه غیبت های اسماعیلی فر؛

ترکیب ذوب آهن برای مصاف با پرسپولیس مشخص شد

لوکا بوناچیچ ترکیب 11 نفره تیمش را در شرایطی انتخاب کرد که همچنان ستاره این تیم دانیال اسماعیلی فر از دسترس او خارج است.

ترکیب ذوب آهن برای مصاف با پرسپولیس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در شرایطی مقابل پرسپولیس صف آرایی خواهد کرد که شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد. ولی آنها 26 امتیازی هستند و در رتبه 12ام جدو رده بندی قرار دارند و یک پیروزی می تواند آنها را تا رتبه نهم بالا ببرد تا منتظر برگزاری بازی های دوشنبه باشند تا ببینند رقیبنشان چه نتیجه ای کسب می کنند.


بوناچیچ برای دیدار سرنوشت ساز برابر پرسپولیس 11 بازیکن زیر را انتخاب کرده است:

یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، وفا هخامنش، فرشاد محمدی مهر، ایوان مارکوویچ، مسعود ابراهیم زاده و مهدی مهدی پور.

 

در این مسابقه که از ساعت 20:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز می شود، یوسف بهزادی جلوتر از مهدی خلیل و معراج اسماعیلی به ترکیب اصلی رسیده و ترکیب چهار نفره خط دفاعی این تیم نیز با محمدی مهر و ابراهیم زاده به عنوان دو مدافع راست و چپ و هخامنش و وحید محمدزاده به عنوان دو مدافع میانی تیم شکل خواهد گرفت.


در پست هافبک دفاعی حدادی فر و بوحمدان بازی خواهند کرد و یک خط جلوتر مهدی پور، پهلوان و عباسی بازی می کنند. در نهایت مارکوویچ برخلاف دو بازی گذشته به عنوان مهاجم هدف انتخاب شده و بیدوف از روی نیمکت نظاره گر عملکرد هم تیمی های خود خواهد بود.
نکته قابل توجه غیبت دوباره اسماعیلی فر است که آخرین پیروزی ذوب آهن مقابل شاهین بوشهر نیز با درخشش او به دست آمد. دانیال آخرین مرتبه در دیدار برابر ماشین سازی برای ذوب آهن بازی کرده است.

 

دیدگاه‌ها