کد خبر : 1701089 | 19 مرداد 1399 ساعت 17:11 | 76.9K بازدید | 4 دیدگاه

کریس رونالدو- PSG؛ انگار این بار شوخی نیست!

کریستیانو رونالدو تصمیم به جدایی از یوونتوس گرفته و قصد دارد در بازار نقل و انتقالات تابستانی راهی پاری سن ژرمن شود.

کریس رونالدو- PSG؛ انگار این بار شوخی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو دیشب و 24 ساعت بعد از حذف غیرمنتظره یوونتوس از لیگ قهرمانان مقابل لیون، پیامی ابهام آمیز در صفحه رسمی اش منتشر کرده و مدعی شد تعطیلات تابستانی بهترین زمان برای تصمیم گیری در مورد آینده است. حالا فوت مرکاتو در گزارشی فاش کرد هنوز هم احتمال زیادی در مورد انتقال این ستاره پرتغالی به فرانسه وجود دارد.

 

1517720

 

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو از عدم موفقیت یوونتوس در لیگ قهرمانان به ستوه آمده و قصد دارد فصل بعد برای تیمی بازی کند که در این سالها عطش فراوانی برای قهرمانی در این تورنمنت نشان داده است. چندی قبل فرانس فوتبال شایعه انتقال او به پاری سن ژرمن را منتشر کرد و حالا فوت مرکاتو مدعی شد ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو در طول سفر پاری سن ژرمن به لیسبون برای ادامه رقابت های لیگ قهرمانان با این باشگاه برای انتقال کریستیانو رونالدو مذاکره خواهد کرد.

 

قرارداد رونالدو با بیانکونری تا ژوئن 2022 ادامه دارد، اما پرداخت دستمزد 30 میلیون یورویی او در سال با توجه به حذف در اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان برای یوونتوس دشوار خواهد بود و بدین ترتیب ممکن است مدیران این باشگاه نیز مخالفتی با رفتن رونالدو به پاریس نداشته باشند. رونالدو در این دو سال حتی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز نرسیده و شانس کسب جوایز فردی را در تورین از دست داده است.

دیدگاه‌ها