کد خبر : 1701114 | 19 مرداد 1399 ساعت 19:36 | 27.4K بازدید | 2 دیدگاه

رفع نگرانی؛ لیونل مسی به بایرن می رسد

لیونل مسی، ستاره و کاپیتان بارسلونا در دیدار مقابل بایرن مونیخ حضور خواهد داشت.

رفع نگرانی؛ لیونل مسی به بایرن می رسد

به گزارش "ورزش سه"، در اواسط نیمه اول دیدار دیشب بارسلونا مقابل ناپولی بود که کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی و تنومند این تیم به صورت غیرعمدی با خطایی شدید لیونل مسی را متوقف کرد و شدت ضربه در ابتدا به قدری زیاد بود که هواداران بارسلونا نگران مصدومیتی طولانی مدت برای کاپیتان خود بودند، اما نشریه اسپورت فاش کرد مسی مشکلی برای حضور در ترکیب بارسا برابر بایرن مونیخ نخواهد داشت.

 

1518213

 

مسی بعد از پایان بازی درد شدیدی را تجربه کرد و هنوز وضعیت او در هاله ای از ابهام قرار داشت، اما به نظر می رسد این تنها کوفتگی عضلانی بوده و حالا نیز برطرف شده است. بارسلونا روز جمعه در دیداری حساس و تعین کننده در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان باید به مصاف بایرن مونیخ برود و بی شک غیبت لیونل مسی در این دیدار شانس صعود این تیم را به حداقل می رساند.

 

البته احتمال دارد لیونل مسی یک روز دیگر هم برای افزایش آمادگی استراحت کند، اما به هر حال مصدومیت او با آنچه در ابتدا تصور می شد فاصله زیادی دارد. مسی در بازی دیشب یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و با به ثمر رساندن یک گل تماشایی مقابل ناپولی مقدمات صعود بارسلونا به دور بعدی را فراهم کرد.

دیدگاه‌ها