کد خبر : 1701130 | 19 مرداد 1399 ساعت 20:43 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی احساسی ستاره برزیلی با هواداران چلسی

ویلیان، ستاره برزیلی با قرار دادن متنی در صفحه اینستاگرام خود، از هواداران تیم چلسی خداحافظی کرد.

خداحافظی احساسی ستاره برزیلی با هواداران چلسی

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های گذشته بارها بحث جدایی یا تمدید قرارداد ویلیان با چلسی مطرح شده بود اما به نظر می رسید که ستاره برزیلی تنها با عقد قراردادی سه ساله راضی به ماندن در استمفوردبریج می‌شد اما نهایتاً باشگاه لندنی به این موضوع رضایت نداد.

 

 

1491415

 

 

حالا و در همین رابطه طی ساعات گذشته ویلیان با قرار دادن پستی در صفحه اجتماعی خود از هواداران چلسی خداحافظی کرد تا بالاخره و پس از کش و قوس‌های فراوان جدایی او پس از 7 سال جمع آبی‌های لندن قطعی شود.

 

در اینجا می توانید بخشی از نامه خداحافظی جالب و البته احساسی ویلیان را بخوانید: " هفت سال شگفت انگیز را در چلسی پشت سر گذاشتم. آگوست 2017 هنگامی که پیشنهاد چلسی به من رسید، اعتقاد داشتم که این باشگاه همان جایی است که می‌خواهم در آن به میدان بروم. امروز مطمئن هستم که آن، بهترین تصمیم ممکن بود. لحظه های تلخ و شیرین زیادی را در این تیم پشت سر گذاشتم و همواره وضعیت در چلسی سخت و دشوار بود.

 

از همه هواداران چلسی به خاطر استقبال مهربانانه آنها در استمفوردبریج تشکر می‌کنم. البته انتقاداتی نیز به عملکرد من مطرح می شد اما همه این رفتارهای مهربانانه در کنار انتقادات باعث شد تمام تلاشم را در تمرینات و مسابقات انجام دهم تا هر لحظه با پیراهن چلسی پیشرفت کنم. حالا زمان جدایی فرا رسیده و من دلم برای هم تیمی ها، کادرفنی و هواداران تنگ خواهد شد."

 

 

1518217

دیدگاه‌ها