کد خبر : 1701133 | 19 مرداد 1399 ساعت 21:00 | 35K بازدید | 3 دیدگاه

نبرد نابرابر؛ حقوق یک ستاره PSG به اندازه کل آتالانتا

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به اندازه کل تیم آتالانتا حقوق دریافت می کند.

نبرد نابرابر؛ حقوق یک ستاره PSG به اندازه کل آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و آتالانتا چهارشنبه شب در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در شهر لیسبون به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ دیداری به دلیل مسائل مربوط به شیوع ویروس کرونا در شهر بی‌طرف، بدون حضور تماشاگران و به شکل تک بازی برگزار می‌شود.

 

 

1484628

 

 

اگرچه به نظر می‌رسد تیم فرانسوی روی کاغذ از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است اما آتالانتا نیز این فصل فوق العاده آماده نشان داده و یکی از تیم های شگفتی ساز فصل 20-2019 رقابت‌های سری آ بوده است. آنها همچنین در لیگ قهرمانان نیز عملکرد خیره کننده ارائه دادند و با اقتدار تا این مرحله از مسابقات پیش آمده اند.

 

گاتزتا دلو اسپورت اما گزارش جالبی در رابطه با تقابل نابرابر بین دو تیم پاری سن ژرمن و آتالانتا منتشر کرده است. این نشریه پس از تجزیه و تحلیل حقوق بازیکنان دو تیم به این موضوع دریافته که نیمار، فوق ستاره برزیلی PSG سالیانه به اندازه کل تیم آتالانتا یعنی 36 میلیون یورو حقوق دریافت می کند. این در حالی است که بهترین بازیکنان تیم ایتالیایی یعنی پاپو گومز، جوزپ ایلیچیچ و دووان زاپاتا تنها 1.2 میلیون یورو دستمزد می گیرند؛ موضوعی که حکایت از نبرد نابرابر دو تیم در مسابقه چهارشنبه شب دارد.

 

 

1516912

دیدگاه‌ها