کد خبر : 1701157 | 19 مرداد 1399 ساعت 23:23 | 47K بازدید | 1 دیدگاه

چرا و چگونه پیرلو به عنوان سرمربی یووه انتخاب شد؟

به نظر می‌رسد که دلیل اصلی انتخاب آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید یوونتوس مسائل اقتصادی بوده است.

چرا و چگونه پیرلو به عنوان سرمربی یووه انتخاب شد؟

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته باشگاه یوونتوس از سرمربی جدید خود رونمایی کرد و در کمال تعجب مشخص شد که ستاره سابق بیانکونری یعنی آندره‌آ پیرلو که چندی پیش به عنوان سرمربی جوانان این تیم انتخاب شده بود، فصل آینده روی نیمکت تیم اول باشگاه خواهد نشست.

 

برخی رسانه‌های ایتالیایی اما معتقد هستند که پیرلو گزینه اول رئیس باشگاه یوونتوس یعنی آندره آ آنیلی نبوده و او بیشتر تمایل داشته که مائوریسیو پوچتینو یا زین الدین زیدان را روی نیمکت تیمش بنشاند؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد به دلیل مسائل مالی منتفی شده است.

 

 

1518238

 

 

در واقع یووه در صورت انتخاب مائوریسیو پوچتینو باید سالیانه 8.2 میلیون پوند دستمزد این سرمربی آرژانتینی پرداخت می‌کرد. در حالی که این رقم برای زین الدین زیدان به چیزی بیش از 10.8 پوند می رسید. از طرفی سران باشگاه یوونتوس بعد از اخراج ساری باید به این سرمربی ایتالیایی 21 میلیون پوند غرامت پرداخت کنند و شاید این مسئله نیز به علاوه دستمزد بالای مربیان ذکر شده باعث شد که پیرلو به عنوان سرمربی جدید بیانکونری انتخاب شود.

 

البته گفته می‌شود که سران باشگاه یوونتوس برای انتخاب پیرلو به عنوان سرمربی جدیدشان از بازیکنان بزرگ خود مثل جورجو کیه لینی، جان لوئیجی بوفون و البته کریستیانو رونالدو مشورت گرفته اند. علاوه بر این به نظر می‌ رسد فلسفه سرمربیگری پیرلو چیزی شبیه به ماسیمیلیانو آلگری است که پیش از این دوران خوبی را در یووه پشت سر گذاشت.

 

 

1518237

 

 

فصل 21-2020 رقابت های سری آ در تاریخ 19 آغاز خواهد شد و گفته می‌شود که پیرلو قصد دارد مدیر سابق تیم ملی ایتالیا یعنی سیمون بارویو را به عنوان دستیار خود انتخاب کند.

دیدگاه‌ها