کد خبر : 1701179 | 20 مرداد 1399 ساعت 09:25 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

علت تعویق بازی در برزیل: کرونا گرفتن 10 بازیکن!

یک بازی در لیگ فوتبال برزیل بعد از اعلام مثبت شدن تست کرونای 10 بازیکنان یک تیم، لحظاتی پیش از شروع متوقف شده و به تعویق افتاد.

علت تعویق بازی در برزیل: کرونا گرفتن 10 بازیکن!

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع اولین دیدار تیم گویاس در شروع فصل رقابتهای فوتبال Campeonato Brasileiro اندکی پیش از شروع دیدار این تیم مقابل سائو پائولو اعلام شد که نتیجه تست کرونای 10 بازیکن این تیم مثبت بوده. این خبر باعث شد بازی در آستانه سوت شروع به تعویق بیفتد.

 

1518259

 

ساعاتی پیش از شروع این مسابقه که قرار بود دیروز در برزیل برگزار شد باشگاه گویاس اعلام کرد لحظاتی پیش از آن مطلع شده که از 26 عضو تیمش نتیجه تست کرونای 10 نفر مثبت بوده. از این 10 نفر قرار بود 8 نفر به عنوان بازیکن فیکس به میدان بروند.

 

باشگاه گویاس اعلام کرد پیشتر در روز پنج شنبه از بازیکنانش تست کرونا گرفته ولی فدراسیون فوتبال برزیل این تستها را نامعتبر خوانده بود. به همین دلیل گویاس روز جمعه تستها را تکرار کرده و همان زمان از فدراسیون خواسته بود بازی به تعویق بیفتد.

 

1518260

 

اما روز یکشنبه بازیکنان دو تیم وارد زمین شدند و شروع به گرم کردن کردند چون هنوز مشخص نبود که بازی برگزار خواهد شد یا نه. اما درست لحظاتی پیش از شروع بازی در ساعت 16 به وقت محلی تصمیم گرفته شد که بازی دو تیم به تعویق بیفتد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها