کد خبر : 1701198 | 20 مرداد 1399 ساعت 11:29 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

قائم مقامی گفت کامپیوتر بلد نیستم!

حاشیه های عجیب در رقابت آنلاین شطرنج بازان

بعد از حاشیه های به وجود آمده در رقابت های آنلاین شطرنج بازان، سرپرست این مسابقات ادعای عجیبی را پیرامون کاپیتان تیم ملی شطرنج مطرح کرد.

 حاشیه های عجیب در رقابت آنلاین شطرنج بازان

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شیوع کرونا باعث شده رقابت شطرنج بازان در سراسر جهان به صورت آنلاین انجام شود، فدراسیون ایران هم تصمیم گرفت در تورنمنتی برترین های شطرنج در بخش مردان و زنان را روبروی هم قرار دهد.


13 نفر از برترین های شطرنج ایران در این تورنمنت آنلاین حاضر شدند و در نهایت پرهام مقصودلو به عنوان قهرمانی رسید. اما یک اتفاق عجیب باعث ایجاد حاشیه در این رقابت ها شد. گویا احسان قائم مقامی در اعتراض به رفتار سرپرست این تورنمنت انصراف خود را خیلی زود اعلام کرده.


مهرداد پهلوان زاده، رییس سابق فدراسیون سرپرستی این مسابقات را برعهده داشت و گفته می شد در سیستم احسان قائم مقامی دستکاری کرده که باعث ناراحتی او شده است.


حالا امروز پهلوان زاده ادعای عجیبی را مطرح کرده و به ایسنا می گوید: آقای قائم مقامی روز اول را بازی کرده و بعد از آن انصراف داد! قائم مقامی گفت که چون کامپیوتر را بلد نیستم و کسی هم در فدراسیون نیست انصراف می دهم. ما به او گفتیم چرا می خواهید انصراف دهید ، که قائم مقامی جواب داد چون کامپیوتر بلد نیستم! حتی به او گفتیم که کاری ندارد اما باز هم جواب داد که نمی توانم!به او گفتم که من در فدراسیون حاضر شده تا شما بازی کنید. مسابقات در چهار روز پیگیری شد و قائم مقامی روز دوم  در مسابقات حاضر نشد. در روز سوم، من به خاطر قائم مقامی در فدارسیون حاضر شده و کامپیوتر را برای او راه اندازی کردم. قائم مقامی چند بازی را عقب انداخت و جدول بازی ها را به هم زد اما به هرحال من برای او در فدراسیون حاضر شدم زیرا که او باید در المپیاد با همین وضع ظاهر شود.یک دور مانده به آخر این رقابت ها قائم مقامی با مصدق پور بازی داشت. به دلیل اینکه صدای کامپیوتر قائم مقامی،  اذیت نکند من یک لحظه هنگام بازی او دکمه قطع صدای کامپیوترش را زدم، همین. فقط من کامپیوتر را بی صدا کردم و قائم مقامی هیچ چیز نگفت و بازی ادامه پیدا کرد. بعد از باخت او گفت که این شکست تقصیر شما بوده است. اگر هم حق را به قائم مقامی بدهیم در آخر که رده بندی مشخص شد متوجه می شویم که اگر بازی را برده یا بازنده باشد هیچ فرقی نمی کند و همچنان او در رده هفتم قرار می گیرد.»

دیدگاه‌ها