کد خبر : 1701217 | 20 مرداد 1399 ساعت 12:43 | 273.5K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره‌ای که بند کفش بستنش هم مهم است

بستن بند کفش مسی؛ تحقیر ناپولی یا بی‌احترامی به سوارز؟

حرکت مسی در بستن بندهای کفشش در زمان زدن ضربه پنالتی توسط لوئیس سوارز خبرساز شده و عده‌ای این حرکت مسی را بی احترامی تفسیر کرده اند.

بستن بند کفش مسی؛ تحقیر ناپولی یا بی‌احترامی به سوارز؟

به گزارش "ورزش سه"، پریشب و در جریان پیروزی 3-1 بارسلونا مقابل ناپولی که باعث صعود تیم کاتالان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد زمانی که لوئیس سوارز در دقیقه 45+1 پشت ضربه پنالتی ایستاد تا سومین گل بارسا را وارد دروازه حریف کند لیونل مسی مشغول بستن بند کفش خود بود. این حرکت لئو خبرساز شده و عده‌ای آن را بی احترامی تفسیر کرده اند.

 

مسی که پیش از آن در دقیقه 23 دومین گل بارسا را به زیبایی تمام به ثمر رسانده بود در دقیقه 45 با کالیدو کولیبالی برخورد سختی داشت و ضربه محکم مدافع ناپولی به پایش باعث شد در محوطه جریمه نقش زمین شود. داور بعد از بررسی صحنه توسط VAR حکم به پنالتی داد.

 

 

 

مسی وقتی متوجه شد تیمش صاحب یک پنالتی شده زدن این ضربه را با خوشرویی به لوئیس سوارز واگذار کرد تا او پشت این ضربه بایستد. مسی در واقع آنقدر به توانایی هم تیمی اش در گل کردن این توپ اطمینان داشت که دقیقاً در لحظه‌ای که سوارز برای شلیک توپ به حرکت درآمد او در حال بستن بند کفشش دیده می‌شد.

 

1518294

 

کاربران شبکه‌های مجازی واکنش‌های متفاوتی به این حرکت مسی در زمان پنالتی سوارز داشته اند. این کاربر حرکت او را دارای پیامی کنایی ارزیابی می‌کند.

 

1518296

 

اما کاربر دیگری می‌گوید بستن بند کفش مسی در زمان پنالتی زدن سوارز شدیدترین بی احترامی است که او در عمرش دیده.

 

1518297

 

برخی کاربران هم حرکت مسی را نه متوجه لوئیس سوارز بلکه با هدف تحقیر ناپولی ارزیابی کرده اند.

 

1518298

 

مسی در پایان بازی البته با وجود صعود تیمش عصبانی به نظر می‌رسید. او که در جریان بازی یک بار دروازه حریف را باز کرده ولی VAR گلش را مردود کرده بود از دست دادن با جونیت چاکر داور اهل ترکیه بازی خودداری کرد و سدست او را پس زد. ابتدا تصور می‌شد مسی دست مانولاس بازیکن یونانی ناپولی را رد کرده ولی بعد مشخص شد که در واقع او از دست دادن با چاکر خودداری کرده است.

 

1518299

 

 

دیدگاه‌ها