کد خبر : 1701235 | 20 مرداد 1399 ساعت 14:18 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

هر دو کرونایی مربوط به تیم اول اتلتیکو

برگزاری بازی اتلتیکو و لایپزیش در هاله ای از ابهام

شب گذشته بود که باشگاه اتلتیکو خبر از دو مورد مثبت کرونا در مجموعه خود داد.

برگزاری بازی اتلتیکو و لایپزیش در هاله ای از ابهام

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید پنجشنبه در چهارچوب دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیش خواهد رفت اما این باشگاه اسپانیایی شب گذشته اعلام کرد تست کرونای دو نفر از اعضایش مثبت شده است.

 

 

1518313

 

 

 اتلتیکو مادرید اعلام کرده که تست‌های نهایی و دقیق‌تر امروز روی اعضای این تیم انجام خواهد شد. این در حالی است که اگر مثبت بودن این تست ها تایید شود، این امکان وجود دارد که برگزاری دیدار بین دو تیم اتلتیکومادرید و لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

 

طبق ادعای آاس، هر دو مورد مثبت کرونا از بازیکنان تیم اول باشگاه هستند و چون در روزهای اخیر در ارتباط با هم تیمی های خود بوده اند، این انتظار می رود که تعداد مبتلایان افزایش پیدا کند.  همه در انتظار مشخص شدن نتایج تست امروز هستند و به همین دلیل پرواز اتلتیکو به لیسبون که قرار بود امروز عصر باشد، با یک روز تاخیر به انجام خواهد رسید امروز تمامی تمرینات و فعالیت های تیم هم متوقف شده است..

پس از مشخص شدن نتایج، اتلتیکو موارد را به اطلاع یوفا خواهد رساند و در انتظار تصمیم نهایی این اتحادیه خواهد ماند. مشخص نیست اگر تعداد مبتلایان در اتلتیکو از حد مجاز فراتر برود، چه سرنوشتی در انتظار بازی این تیم برابر لایپزیش خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها