کد خبر : 1701268 | 20 مرداد 1399 ساعت 17:41 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: صحبت درباره سن زلاتان اشتباه است

استفانو پیولی سرمربی میلان تمجید ویژه‌ای از ستاره سوئدی این تیم یعنی زلاتان ابراهیموویچ انجام داد.

پیولی: صحبت درباره سن زلاتان اشتباه است

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه گفته شد که با وجود منتفی شدن حضور رالف رانگنیک در میلان و تمدید قرارداد استفانو پیولی تا سال 2022، زلاتان ابراهیموویچ نیز در سن‌سیرو ماندگار خواهد شد اما با این وجود هنوز خبر رسمی درباره تمدید قرارداد این ستاره سوئدی مطرح نشده است.

 

 

1515420

 

 

زلاتان ابراهیموویچ بعد از انتقال به میلان در نقل و انتقالات زمستانی تحول عظیمی در نتایج این باشگاه ایجاد کرد و یکی از دلایل کسب سهمیه لیگ اروپا توسط تیم استفانو پیولی بود. سرمربی میلان حالا در ادامه تمجید های خود از زلاتان می‌گوید: " همه چیز در طول یک فصل به شکل یکنواخت پیش نمی‌رود اما او کار را برای ما آسان می‌کند. اشتباه است اگر به سن زلاتان فکر کنیم. او 100 درصد حرفه ای است و در هر جلسه تمرینی رقابت و جنگندگی را به جوان‌ترها یاد می‌دهد.

 

زلاتان اولین کسی است که به تمرینات می‌آید و آخرین نفری است که آن را ترک می‌کند. این ها همه نشانه هایی از قدرتمند بودن اوست. زلاتان به نقشش درون تیم احترام می‌گذارد و رقابت را در بین بازیکنان افزایش داده است."

 

استفانو پیولی درباره دروازه‌بان جوان اما در عین حال باتجربه میلان یعنی جان لوئیجی دوناروما نیز گفت: " در سن 21 سالگی او از تجربه بالایی برخوردار است و حتی در بازی های آخر ما او کاپیتان بود. دوناروما جز سه یا چهار دروازه بان برتر دنیا است."

 

 

1507010

دیدگاه‌ها