کد خبر : 1701327 | 20 مرداد 1399 ساعت 20:40 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

هدف جدید یونایتد بعد از ناکامی در جذب سانچو

بر اساس ادعای منابع ایتالیایی فدریکو کیه زا به هدف جدید منچستریونایتد بعد از ناکامی در جذب جیدون سانچو تبدیل شده است.

هدف جدید یونایتد بعد از ناکامی در جذب سانچو

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که گفته می شد باشگاه منچستریونایتد تمام تمرکز خود را در نقل و انتقالات روی جذب ستاره انگلیسی دورتموند یعنی جیدون سانچو قرار خواهد داد و قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را به خدمت بگیرد اما لحظاتی پیش مدیر ورزشی باشگاه دورتموند به شکل رسمی اعلام کرد که سانچو فصل آینده نیز در وستفالن توپ خواهد زد.

 

 

1501396

 

 

میشائیل زورک در این رابطه گفت: " ما با جیدون سانچو برنامه‌ریزی کرده‌ایم. او فصل آینده هم با ما خواهد بود. این یک تصمیم قطعی است. فکر می‌کنم که این به تمام سوالات پاسخ می دهد. در تابستان گذشته حقوق جیدون سانچو را بر اساس پیشرفتش افزایش دادیم. بنابراین در یک سری چهارچوب قرارداد او را تا سال 2023 تمدید کرده ایم."

 

حالا لحظاتی بعد از منتفی شدن حضور جیدون سانچو در منچستریونایتد رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده اند که فدریکو کیه زا، پدیده ایتالیایی و جوان فیورنتینا به هدف جدید شیاطین سرخ بعد از ناکامی در جذب سانچو تبدیل شده است. ملی‌پوش ایتالیایی 22 سال سن دارد و از این لحاظ با سانچوی 20 ساله تفاوت چندانی ندارد. از طرفی باشگاه فیورنتینا برای فروش کیه زا مبلغ 60 تا 70 یورو تعیین کرده که به مراتب از مبلغ درخواستی دورتموند برای سانچو(100 میلیون یورو) پایین‌تر است. کیه زا در فصل 20-2019 آمار 11 گل و 9 پاس را برای فیورنتینا به ثبت رساند و عملکرد درخشانی را از خود ارائه داد.

 

 

1501812

 

 

همچنین منابع انگلیسی از جمله دیلی میل و سان ادعا می‌کند که داگلاس کاستا، ستاره برزیلی یوونتوس یکی دیگر از گزینه های جدید منچستر یونایتد خواهد بود.

دیدگاه‌ها