کد خبر : 1701466 | 21 مرداد 1399 ساعت 12:40 | 59.5K بازدید | 10 دیدگاه

رضاوند: می‌خواهند موفقیت‌هایمان را لوث کنند

انتقاد تند هافبک استقلال از کارشناسان داوری

هافبک استقلال نسبت به اظهارنظر تعدادی از کارشناسان داوری در خصوص اتفاقات اخیر داوری در بازی های این تیم واکنش تندی نشان داد.

انتقاد تند هافبک استقلال از کارشناسان داوری

طبق گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در شرایطی با پیروزی‌های اخیر خود شرایط بسیار خوبی را تجربه می‌کند که در این بین اظهارنظرهایی وجود دارد که داوری هم به نفع این تیم بوده است.


رضاوند دراین‌باره به خبرنگار ما گفت: «متأسفانه یکی دو کارشناس داوری هستند که تیم ما را دوست ندارند و به هر بهانه‌ای می‌خواهند پیروزی‌های تیم ما را لوث کنند و یا آن را به مسائل دیگر ربط بدهند.»
او در ادامه افزود: « من شب گذشته دیدم که یک کارشناس داوری گفته پنالتی روی قائدی درست نبوده و برای خطایی که کی روش روی محمد دانشگر انجام داد فقط یک کارت زرد کافی بود. این دیگر کارشناسی است که کاملاً مشخص است که مغرضانه است.»


رضاوند در مورد خطای پنالتی روی قائدی گفت: « من آن صحنه را از نزدیک دیدم و شایان مصلح با دست چپ خود قائدی را شارژ کرد. با این حال طوری حرف می‌زنند مثل‌اینکه داور به ما لطف کرده است.»
هافبک استقلال در مورد خطای کی روش روی دانشگر هم گفت: « اگر صحنه خطای من روی نورافکن در لیگ کارت زرد داشت حتماً خطای کی روش 3 کارت قرمز داشت. خدا را شکر عکس پای دانشگر هم منتشر شد تا همه ببینند چه اتفاقی رخ‌داده است. اگر داور به نفع ما بود آیا نباید کی روش را از زمین اخراج می‌کرد؟ حرف‌هایی که دراین‌باره زده می‌شود برای این است که عده‌ای می‌خواهند موفقیت‌های تیم ما را کم‌اهمیت جلوه بدهند.»
رضاوند در مورد رضایت خود از عملکرد استقلال هم گفت:« فکر می‌کنم بازیکنی که سال اول به استقلال می‌آید حضور در ترکیب اصلی کمی سخت است اما خدا را شکر برای من این اتفاق رخ داد. تا حالا همه‌چیز خوب بوده است و امیدوارم موفقیت‌های فردی و تیمی ما با یک جام به پایان برسد.»


هافبک استقلال در پایان در مورد انتقادهایی که به او بابت اخراج شدنش در بازی با سپاهان شد هم گفت:« اول بگویم که من انتقاد زیادی ندیدم ولی در کل فضای مجازی چندان مهم نیست چون هرکسی می‌تواند نظر خودش را بگوید. این را هم بگویم که من عذرخواهی کردم و خودم قبول دارم باید کمی آرام‌تر بازی می‌کردم. بااین‌حال فکر می‌کنم اگر قرار بر انتقاد باشد باید هر بازی از راموس انتقاد شود چون او کارت‌های زیادی می‌گیرد درحالی‌که در فوتبال این مسائل طبیعی است و هرکسی ممکن است خطا کند.»

 

1518634

دیدگاه‌ها