کد خبر : 1701478 | 21 مرداد 1399 ساعت 13:14 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار رسمی آخرین خارجی در تبریز

هافبک تراکتور سیاهپوش شد(عکس)

ویلیان میمبلا هافبک پرویی تیم تراکتور بعد از یک دوره حضور در فوتبال ایران به رقابت های فوتبال باشگاهی در کشور پرو بازگشت.

به گزارش" ورزش سه" جدایی ویلیان میمبلا هافبک پرویی و محبوب تراکتور از این تیم قطعی شد و او از این پس با پیراهن مشکی تیم کاسکو از فوتبال پرو بازی می کند. میمبلا در حالی از تراکتور جدا شد که پیش از چهاربازیکن خارجی دیگر این تیم جدایی شان قطعی شده بود و با این حساب تراکتور در حال حاضر هیچ بازیکن خارجی در لیست خودش ندارد.


سوگیتا هافبک ژاپنی و کوین فورچونه مهاجم فرانسوی در زمستان از این تیم جدا شده بودند، جفرسون یوری ماتیاس مدافع برزیلی تراکتور نیز در ابتدای سال جاری توافقی قراردادش را با تراکتور فسخ کرد و عکاشه حمزاوی مهاجم الجزایری نیز هفته قبل به دلیل اینکه به خاطر شیوع ویروس کرونا نمی تواند از کشورش خارج شود به کارش در ایران پایان داد.


میمبلا آخرین بازیکن خارجی تراکتور بود که از این تیم جدا شد تا فوتبالش را در لیگ داخلی کشورش ادامه دهد. این هافبک پرویی به خاطر سبک بازی اش ، شوت های محکمی که داشت و گل های حساس و زیبایی که در این فصل زد در بین هواداران تراکتور محبوبیت زیادی داشت. او در کنار سوگیتا هافبک ژاپنی محبوب ترین بازیکنان خارجی تراکتور در این فصل بودند اما دوران حضورشان در فوتبال ایران خیلی طولانی نبود.

 

 

1518648

دیدگاه‌ها