کد خبر : 1701512 | 21 مرداد 1399 ساعت 15:32 | 33.6K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای مارکا و آاس

اولین نیروی جدید رئال مادرید از سوسیداد آمد

باشگاه رئال مادرید رسما به باشگاه رئال سوسیداد اعلام کرده است که برای فصل بعد قصد بازگرداندن مارتین اودگارد را دارند.

اولین نیروی جدید رئال مادرید از سوسیداد آمد

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد سال 2015 بود که به رئال پیوست. ستاره جوان نروژی که از 16 سالگی برای تیم ملی بزرگسالان کشورش نیز بازی می کند، پس از نیم فصل حضور در رئال و انجام یک بازی، به تیم دوم رفت و سال 2017  به هیرنفین قرض داده شد. او پس از یک دوره حضور قرضی دیگر در ویتسه آرنهایم، تابستان سال پیش به صورت قرضی و با قراردادی دو ساله به رئال سوسیداد رفت و تبدیل به پدیده این فصل لالیگا شد.

 

 

1504613

 

 

سوسیداد با درخشش او موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا شد و در پایان فصل اینچنین به نظر می رسید که او برای دومین سال نیز قرضی در سوسیداد توپ خواهد زد اما امروز مارکا و آاس دو منبع نزدیک به باشگاه رئال مادرید خبر از بازگشت احتمالی اودگارد به رئال دادند.

 

سران رئال که ابتدا تمایلی برای این کار نداشتند، پس از حذف از لیگ قهرمانان در یک هشتم نهایی تغییر عقیده داده و به سوسیداد اعلام کردند که بر خلاف توافق قبلی حالا قصد بازگرداندن ستاره نروژی دارند. توافق بر سر حضور قرضی دو ساله اودگارد بود اما در این توافق رئال همیشه دست بالاتر را داشت و می توانست در صورت نیاز این بازیکن را بار دیگر در اختیار بگیرد.

 

 

1516727

 

 

در واقع این درخواست فوری زین الدین زیدان از سران باشگاه بوده است. سرمربی فرانسوی به این نتیجه رسیده است که خط هافبک تیمش برای فصل آینده نیاز به طراوت بیشتری دارد و برای این مهم کسی بهتر از اودگارد نیست که هیچ هزینه ای روی دست باشگاه هم نمی گذارد. در باشگاه سوسیداد حالا شانس بسیار اندکی برای حفظ این پدیده چپ پای خوش تکنیک می بینند.

جالب اینکه اودگارد چندی پیش گفته بود به شرطی به رئال بر می گردد که به او وعده پستی ثابت در ترکیب اصلی داده شود. باید دید زیزو به او چنین وعده ای داده است یا اودگارد حاضر شده بدون این تضمین هم به باشگاه محبوبش برگردد.

دیدگاه‌ها