کد خبر : 1701532 | 21 مرداد 1399 ساعت 17:21 | 31K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت دروازه بان سابق بارسلونا به لالیگا

کلودیو براوو گلر سابق بارسا و حال حاضر منچسترسیتی فصل بعد احتمالا برای رئال بتیس بازی خواهد کرد.

بازگشت دروازه بان سابق بارسلونا به لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو براوو که بین سال های 2014 تا 2016 دروازه بان بارسلونا بود، به زودی به دوران 4 ساله حضورش در منچسترسیتی پایان می‌دهد تا به مانوئل پیگرینی در تیم فوتبال رئال بتیس ملحق شود.

براوو که از زمان پیوستن ادرسون به منچسترسیتی در این تیم به یک نیمکت تبدیل شده است، با وجود سن بالایی که دارد(37 سال) قرار است با تیم سبزپوش اندلوسی قراردادی 4 ساله ببندد که به این ترتیب او را تا 41 سالگی در این تیم نگه می‌دارد.

 

 

1150585

 

 

براوو سال 2016 به درخواست پپ گواردیولا از بارسلونا خریداری شد اما عملکردش در همان فصل اول آنقدر ضعیف بود که سیتی فصل بعد ادرسون را از بنفیکا خرید. براوو در این فصل مجموعاً ‌17 بازی در تمامی رقابت‌ها برای سیتی انجام داد که آن هم به لطف مصدومیت ادرسون بود.

 

او حال در آستانه عقد قرارداد با رئال بتیس قرار دارد. روی سیلوا دروازه‌بان گرانادا گزینه اول بتیس بود اما این باشگاه نتوانست این بازیکن 26 ساله را متقاعد کند و به همین دلیل به درخواست سرمربی جدیدش با براوو وارد مذاکره شد. در همین حال گفته می‌شد که تیم نیویورک سیتی آمریکا، آرسنال، سلتیک و گالاتاسرای هم خواهان جذب براوو بودند اما ظاهراً خود او با بتیس به توافق رسیده است.

براوو تا زمانی که سیتی در لیگ قهرمانان فصل جاری پیشروی کند، در کنار این تیم خواهد بود و پس از آن از شاگردان گواردیولا جدا می‌شود. سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیک قهرمانان اروپا به مصاف لیون می‌رود.

 

 

1187558

دیدگاه‌ها