کد خبر : 1701541 | 21 مرداد 1399 ساعت 18:20 | 63.6K بازدید | 1 دیدگاه

شوخی عجیب باشگاه مکزیکی با کریس رونالدو( عکس)

یک باشگاه مکزیکی شوخی عجیبی را با فوق ستاره پرتغالی یوونتوس یعنی کریستیانو رونالدو انجام داد.

شوخی عجیب باشگاه مکزیکی با کریس رونالدو( عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که یوونتوس بعد از تساوی 2-2 در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل لیون و به خاطر گل زده تیم فرانسوی در خانه بیانکونری، از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تا پایان زودهنگام و البته تلخی برای قهرمان سری آ رقم بخورد؛ شکستی که اخراج مائوریتزیو ساری از این تیم را هم در پی داشت.

 

کریستیانو رونالدو بسیار امیدوار بود که بتواند جام در این فصل لیگ قهرمانان اروپا را با یوونتوس بالای سر ببرد. فوق ستاره پرتغالی مقابل لیون عملکرد خیره کننده ای ارائه داد و هر دو گل تیمش را به ثمر رساند اما این موضوع برای صعود یووه به مرحله بعد کافی نبود.

 

بعد از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا شایعات زیادی در رابطه با جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو از این تیم به گوش رسیده است. حالا اما یک باشگاه دسته سومی مکزیک در همین رابطه یک شوخی عجیب با کریس رونالدو انجام داده است. باشگاه تلااکسالای مکزیک با انتشار تصویری از رونالدو با پیراهن این تیم خبر از انتقال فوق ستاره پرتغالی داد که با حواشی و واکنش هایی روبرو شد و در ادامه باشگاه مکزیکی اعلام کرد به دلیل ناکامی رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا قصد داشته با CR7 شوخی کند.

 

 

1518716

دیدگاه‌ها