کد خبر : 1701559 | 21 مرداد 1399 ساعت 19:26 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

نفت MIS به دنبال بزرگی مقابل غول‌ها

نفت مسجدسلیمان در جام حذفی رویاهای بزرگی را دنبال می‌کند.

نفت MIS به دنبال بزرگی مقابل غول‌ها

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان تیمی است که امسال معادلات زیادی را در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی بهم ریخته است. تیمی که هرساله جزو یکی از کاندیداهای سقوط به دسته اول بوده، در فصل جاری با هدایت مهدی تارتار فوق العاده ظاهر شده و توانسته روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.


نفتی‌ها که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر یقه همه مدعیان قهرمانی را گرفتند، در نیم فصل دوم به خاطر مشکلات مالی و سخت افزاری پرتعداد و البته از دست دادن برخی ستاره‌های خود مثل سوشا مکانی، محمد طیبی، فرزاد حاتمی و ... کمی افت کردند اما عملکرد خوب تارتار و همکارانش مانع از آن شد تا نماینده مسجدسلیمان رتبه تک رقمی اش را از دست بدهد.


نفت مسجدسلیمان حالا در لیگ برتر نه تنها در آستانه کسب بهترین رتبه تاریخ خود در لیگ برتر است که در جام حذفی نیز شگفتی ساز شده و توانسته به نیمه نهایی برسد.


تیم تحت هدایت مهدی تارتار حالا باید در مرحله نیمه نهایی حذفی با تراکتور دیدار کند و قطعا بازیکنان و کادرفنی این تیم انگیزه زیادی برای موفقیت در این دیدار و صعود به فینال دارند. نفت اگرچه مشکلات مالی زیادی دارد و مهدی تارتار نیز در مصاحبه امروز خود با خبرنگار ما اعلام کرد شاگردانش 7 ماه است هیچ پولی نگرفتند اما بی تردید برای رقابت با 3 غول فوتبال ایران از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.


امکانات سخت افزاری نفت مسجدسلیمان در مقایسه با استقلال، تراکتور و پرسپولیس(3 تیم دیگر حاضر در حذفی) قابل مقایسه نیست اما تارتار و شاگردانش در گذشته ثابت کردند که می‌توانند کارهای بزرگ انجام بدهند و بی تردید در مسابقه آینده با تراکتور نیز فرصت خوبی که برای خودنمایی در اختیارشان قرار گرفته را به راحتی از دست نخواهند داد.

دیدگاه‌ها