کد خبر : 1701644 | 22 مرداد 1399 ساعت 10:50 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: وقت آن است ایکاردی ما را به نیمه نهایی برساند

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن از مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی تیمش خواست امشب در بازی مقابل آتالانتا خود را نشان بدهد.

توخل: وقت آن است ایکاردی ما را به نیمه نهایی برساند

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پاری سن ژرمن امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آتالانتای ایتالیا می رود توماس توخل سرمربی PSG از مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی این تیم خواست در این بازی خود را نشان بدهد.

 

پاری سن ژرمن از زمان نیمه کاره ماندن لیگ1 فرانسه به دلیل بحران کرونا در تنها دو بازی یعنی فینال‌های جام حذفی و جام اتحادیه فرانسه به میدان رفته و ایکاردی در این دو دیدار موفق به گلزنی نشده. توماس توخل حالا از مهاجم آرژانتینی خود دفاع کرده و می‌گوید اعتقاد دارد او در بازی مهم امشب خود را نشان داده و ثابت می‌کند برای تیمش از چه ارزش بالایی برخوردار است.

 

1518848

 

توخل در آستانه بازی امشب در یک کنفرانس خبری گفت: " مائورو برای ما بازیکن خیلی مهمی است به خصوص حالا که کیلیان امباپه مصدوم است و کاوانی هم در این بازی حضور ندارد".

 

سرمربی PSG در ادامه گفت: " خیلی مهم است که ایکاردی امشب بازی خوبی انجام دهد و با نشان دادن شخصیت خود ثابت کند که در بازی‌های مهم چه روحیه جنگنده ای دارد. ایکاردی هرگز نمی ترسد و در هر شرایطی می‌تواند گل بزند. ما می‌توانیم از نظر تاکتیکی و در فاز دفاعی هم روی مائورو حساب کنیم. او خیلی عالی با تیم هماهنگ شده. هماهنگی او با تیم ما اصلاً مشکل نبود چون ما بازیکنان زیادی از آمریکای جنوبی داریم. ولی ایکاردی خیلی فراتر از این با تیم هماهنگ شده و خودش را به یکی از محبوبهای رختکن تبدیل کرده. حالا وقت آن است که مائورو ما را به نیمه نهایی برساند".

 

 

دیدگاه‌ها