کد خبر : 1701763 | 22 مرداد 1399 ساعت 20:39 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایکاردی و فرا رسیدن شبی که منتظرش بود!

امشب بهترین فرصت برای مائورو ایکاردی هست تا توانایی های خود را در ترکیب پاری سن ژرمن ثابت کند.

ایکاردی و فرا رسیدن شبی که منتظرش بود!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ایجاد حواشی فراوان و درگیری با کادر مدیریتی اینتر، مائورو ایکاردی در آخرین دقایق فصل نقل و انتقالات تابستان گذشته و بعد از سالهای درخشان در سن سیرو از ترکیب این تیم جدا شده و به پیشنهاد قرضی پاری سن ژرمن پاسخ مثبت داد، انتقالی که چند ماه قبل به شکل دائمی درآمد.

 

1518847

 

مائورو ایکاردی شروعی خوب در ترکیب تیمش داشته و در اولین فصل و علیرغم نیمه تمام ماندن لیگ فرانسه تا اینجا موفق به زدن 20 گل برای پاری سن ژرمن شده است، اما توماس توخل نیز دیروز تایید کرد او باید امشب و در دیدار مقابل آتالانتا خودش را نشان دهد. مائورو ایکاردی که اولین بار حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را تجربه می کند، می خواهد ثابت کند از جانشین خود در اینتر مهاجمی بهتر است.

 

روملو لوکاکو که تابستان سال گذشته و به عنوان گران ترین خرید تاریخ اینتر راهی این تیم شد، شروعی فوق العاده در اولین فصل داشته و با زدن 31 گل و بعد از رونالدو، بهترین گلزن تاریخ نراتزوری در اولین فصل حضور در این تیم لقب گرفته است. این در حالیست که مائوریتو در اولین فصل تنها 9 بار موفق به گلزنی شد و حالا هواداران اینتر دیگر مانند ابتدای فصل از جدایی او و انتقال لوکاکو به سن سیرو ناراضی نیستند. اما حالا فرصت درخشش برای مائورو ایکاردی فرا رسیده و او می تواند با گلزنی برابر آتالانتا و صعود  تیمش به نیمه نهایی، فرصت قهرمانی برای اولین بار در تاریخ را برای پاری سن ژرمن فراهم کند.

دیدگاه‌ها