کد خبر : 1701801 | 23 مرداد 1399 ساعت 00:12 | 25.8K بازدید | 8 دیدگاه

سعادتمند: دیاباته 100 درصد در استقلال می ماند

مدیرعامل استقلال اعلام کرد که شیخ دیاباته قطعا و 100 درصد در استقلال ماندنی است.

سعادتمند: دیاباته 100 درصد در استقلال می ماند

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند مدیر عامل استقلال در یک گفتگوی تلویزیونی و در خصوص انتشار قرارداد دیاباته گفت: انتشار قراردادهای ورزشکاران و کادرفنی از لحاظ اخلاقی، حقوقی و عرفی جایز نیست. امروز به صورت رسمی و با صدور یک بیانیه به این اتفاق واکنش نشان دادیم و از طریق پلیس فتا این موضوع را پیگیری می کنیم. در آستانه چند بازی حساس و مهم در 3 جام هستیم. این اتفاقات هدفمند و با دیدگاه منفی صورت می گیرد.


او در مورد رقم قرارداد دیاباته گفت: دیاباته الآن آقای گل لیگ ایران است و کیفیت فنی بالایی دارد و یک بازیکن تمام عیار است که فرد خاصی برای استقلال محسوب می شود. قرارداد او دو ساله است و در ابتدای فصل قرارداد مناسبی با او بسته شده است. نمی شود به دلیل افزایش نرخ ارز، به این قرارداد ایراد گرفت.


سعادتمند در مورد حفظ دیاباته با توجه به نرخ ارز گفت: ما به قراردادی که با دیاباته داریم پایبندیم و دو طرف نسبت به تعهداتمان پایداریم و دیاباته قطعا فصل بعد نیز در استقلال خواهد ماند و 100 درصد برای سال آتی از وجود او استفاده خواهیم کرد.

 

 

1516125

 


مدیرعامل استقلال در مورد اینکه با چه بازیکنانی قصد تمدید دارند افزود: ما اسامی را از مربی تیم می گیریم. تمدید نزدیک به 7 بازیکن را در دستور کار قرار داده ایم. در روزهای گذشته مذاکراتمان را انجام داده ایم و از روز یکشنبه با بازیکنان مدنظر تمدید خواهیم کرد و بالای 80 درصد از شاکله تیم را حفظ می کنیم.

دیدگاه‌ها