کد خبر : 1701842 | 23 مرداد 1399 ساعت 10:52 | 22.9K بازدید | 2 دیدگاه

لیگ 2؛ چوکا و جشن قهرمانی در همدان

دیدارهای ماقبل هفته پایانی گروه ب لیگ 2 امشب در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود و چوکا با مساوی قهرمان و مستقیم به لیگ یک صعود خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چوکای تالش با هدایت فرشاد پیوس برای قهرمانی در لیگ 2 و صعود مستقیم به لیگ یک تنها یک امتیاز می خواهد؛ این تیم امشب در خانه تیم پاس همدان به میدان می رود. تیم دوم جدول. پیروزی تیم میزبان فاصله امتیازی دو تیم را به یک امتیاز می رساند و قهرمانی به روز آخر بازی ها کشیده خواهد شد. هر چند با این اتفاق چوکا با یک امتیاز بیشتر در صدر جدول باقی خواهند ماند و این شانس را دارد با پیروزی در بازی پایانی قهرمان شود. نکته جالب اینکه فقط این دو تیم شانس صعود به لیگ یک در گروه ب را دارند. اگر چوکا قهرمان شود که بیشتر محتمل است پاس با مربیگری احمد جمشیدیان به مرحله پلی آف بازی ها صعود خواهد کرد. 

 

 

1519075

 

 

لیگ 2 در دو گروه 14 تیمی در جریان است که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم و مجموعا سه تیم به لیگ یک صعود خواهند کرد. فرشاد پیوس پیش تر تیم سپیدرود رشت را از لیگ 2 به لیگ یک رهنمون کرده بود. تیمی که در این فصل از بازی ها دوباره به لیگ 2 سقوط کرد. برنامه بازی ها و جدول گروه ب از این قرار است: 

 

هفته 25
پنجشنبه ۲۳ مرداد  - ساعت 20:15

 
پاس همدان - چوکا تالش
شهدای بابلسر - شهرداری ماهشهر
شهرداری بندرعباس   - نفت و گاز گچساران
مس شهر بابک - سردار بوکان
ملی حفاری اهواز - ایرانجوان بوشهر
بعثت کرمانشاه - شهدای رزکان کرج
شهرداری بم - نفت امیدیه

دیدگاه‌ها