کد خبر : 1701969 | 24 مرداد 1399 ساعت 03:10 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناگلزمان: موقعیت خطرناکی از اتلتیکو به یاد نمی آورم

یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش می‌گوید تیمش شایسته پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید بوده است.

ناگلزمان: موقعیت خطرناکی از اتلتیکو به یاد نمی آورم

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش که یک تیم کاملاً کم تجربه در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود، در کمال تعجب موفق شد اتلتیکو مادرید را شکست دهد و به جمع چهار تیم پایانی رقابت‌ها صعود کند؛ اتفاقی که باعث شد یک موفقیت بزرگ دیگر در کارنامه سرمربی جوان این تیم یعنی یولیان ناگلزمان به ثبت برسد.

 

 

1519272

 

 

سرمربی لایپزیک در پایان بازی پیرامون این پیروزی مهم گفت: " به طور کلی فکر می کنم که با توجه به نوع بازی، ما کمی خوش شانس بودیم که به پیروزی رسیدیم اما در هر صورت در کل بازی تیم بهتری بودیم. من نمی‌توانم خیلی موقعیت های خطرناک اتلتیکومادرید را به یاد بیاورم. این کاری است که شاگردانم خودشان انجام دادند و شما می‌توانید کمترین اثر را از کنار خط ببینید."

 

ناگلزمان در ادامه گفت: " بعد از اینکه گل تساوی را دریافت کردیم، آرامش مان را حفظ کردیم و این موضوع بسیار مهم بود. در واقع ما نباید اجازه دهیم که ترس به عملکرد ما نفوذ کند.

 

 

1519271

 

 

این باشگاه خیلی سریع پیشرفت کرده است. ما به بوندسلیگا رسیدیم و اکنون سه بار است که در لیگ قهرمانان اروپا حاضر هستیم. ما هنوز هم در رقابت‌ها حاضریم و فکر می کنم که پیشرفت مان سریع تر از حد معمول بوده است. احساس فوق العاده ای برای تیم و باشگاه وجود دارد. حالا باید برای بازی بعدی آماده شویم و زمان زیادی برای جشن گرفتن وجود ندارد. باید سریعاً برای تقابل برابر پاری‌سن‌ژرمن آماده شویم. آتالانتا به خوبی در برابر آنها دفاع کرد اما نهایتاً شکست خورد. ستاره های زیادی در این تیم وجود دارد و کار ساده ای نخواهیم داشت."

دیدگاه‌ها