کد خبر : 1702077 | 25 مرداد 1399 ساعت 01:35 | 216.7K بازدید | 96 دیدگاه

کوتینیو تیر خلاص را به پیکر تیم سابق زد؛

زنده: شب جنون‌آمیز پسران فلیک با هشت گل!

آلفونسو دیویس روی حرکت استثنایی خود توانست خط دفاعی بارسلونا را محو کند و پنجمین گل تیمش را برای جوشا کیمیش بسازد تا دیگر امیدها برای صعود بارسلونا به حداقل برسد.

زنده: شب جنون‌آمیز پسران فلیک با هشت گل!

 

به گزارش "ورزش سه" در این‌که همه اهالی فوتبال پس از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی و احتمال برخورد بارسلونا و بایرن مونیخ، انتظار یک بازی جذاب و مهیج را می‌کشیدند شکی نیست اما حدس و گمان نتیجه بازی امشب شاید برای خوش‌بین ترین هواداران بایرن مونیخ هم آسان نبود؛ شاگردان فلیک از همان ابتدای بازی طوفانی آغاز کردند و گلزنی مولر، آغاز شب رویایی باواریایی‌ها بود.

 

هر چند که آلابا به شکلی عجیب دروازه خود را هدف قرار داد تا بازی خیلی زود به تساوی کشیده شود اما ثبت سه گل دیگر روی عملکرد فوق العاده ضعیف خط دفاعی بارسلونا و اشتباهات سریالی عجیب آن‌ها، باعث شد تا شکستی سنگین در پایان نیمه نخست به نام بارسا به ثبت برسد و آن‌ها برای نخستین بار در تاریخ در نیمه اول چهار گل را مقابل حریف خود دریافت کرده باشند.

تعویض‌های انتحاری و تهاجمی کیکه ستین هم ناجی بارسایی‌ها نشد و توپ و میدان در اختیار بایرن قرار داشت؛ هر چند سوارز روی پاس عالی آلبا توانست گل دوم را بزند اما فرار استثنایی آلفونسو دیویس که خط دفاعی بارسلونا را کاملا محو کرد باعث شد تا گل پنجم برای بایرنی‌ها به ثمر بنشیند و آن‌ها که برای تحقیر حریف خود به آب و آتش می‌زدند در آستانه گل‌های بعدی بودند که مقاومت ترشتگن اجازه نداد.

 

1519457

 

البته که این مقاومت هم دوامی نیاورد و به میدان آمدن فیلیپ کوتینیو همه معادلات را برهم زد تا نتیجه‌ای مشابه نیمه نخست تکرار شود؛ ابتدا این ستاره برزیلی با سانتر خود لواندوفسکی را هم در جشن پیروزی بایرنی‌ها شریک کرد و پس از آن‌هم توانست با دبل خود در گلزنی، شبی رویایی را مقابل تیم خود سپری کند.

 

برتری 8 بر 2 شاگردان فلیک در پایان یک بازی دیوانه‌وار و هیجان انگیز به تاریخ فوتبال افزوده شد و یک شب فراموش نشدنی را رقم زد تا بایرنی‌ها در اوج صلابت و اقتدار مسافر مرحله نیمه نهایی شوند و در انتظار رقیب خود از میان تیم‌های لیون و منچسترسیتی باشند.

 

 

به صورت لحظه‌ای و زنده با گزارش این بازی در ادامه همراه ما باشید:

 

 

1519566


01:37 - جرارد پیکه پس از شکست تحقیر آمیز تیمش مقابل بایرن:
ما نیاز به تغییرات زیادی داریم. منظور من بازیکنان یا مربیان نیست! اگه نیاز به تغییراتی در تیم باشه، من حاضرم اولین کسی باشم که تیم رو ترک میکنم. بازی فاجعه بود و ما تحقیر شدیم.

 

1519562

01:32 - رابرت لواندوفسکی که در دیدار امشب هم ترک عادت نکرد و توانست گلزنی کند، در این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در تمامی بازی ها گلزنی کرده و با 14 گل آقای گل این فصل است.

 

 

1519559

01:29 - طرح کنایه‌آمیز بلیچر ریپورت درباره سرمربیان بارسلونا در فصل جاری؛ مدیران آبی و اناری‌ها به دلیل نتایج ضعیف والورده را کنار زدند و با ستین هم لالیگا را از دست دادند و هم امشب مقابل بایرن مونیخ تحقیر شدند!

 

 

1519558

01:25 - با شکست تحقیر آمیز امشب، فصل 2019 - 2020 برای بارسلونا بدون اینکه به هیچ جامی دست پیدا کند پایان یافت؛ بارسا پیش از این لالیگا، کوپا دل ری و سوپرکاپ اسپانیا را هم از دست داده بود.

 

01:15 - گلللللللل هشتم برای بایرن؛ ستاره برزیلی بایرن با گلزنی دوباره مقابل تیم سابق خود، شبی فراموش نشدنی را در دنیای فوتبال رقم زد و روی یک کار تیمی زیبا و اشتباهی دیگر از سوی خط دفاعی بارسلونا، گل دوم خود و هشتم تیمش را رقم زد.

 

01:12 - گلللللللل هفتم برای بایرن؛ کوتینیو پس از گلی که برای رابرت لواندوفسکی ساخت، شب رویایی‌اش مقابل تیم سابق خود را تکمیل کرد و توانست روی پاس عالی دیویس، با ضربه‌ای زیبا توپ را به گوشه دروازه بارسلونا بفرستد و گلی تحقیرآمیز را به تیم سابق خود بزند. مارک ترشتگن در این صحنه تماشاگر توپ بود و هیچ حرکتی از خود نشان نداد!

 

01:08 - گلللللللللل ششم برای بایرن؛ فیلیپ کوتینیو دقایقی پس از ورود به زمین توانست با یک ارسال عالی رابرت لواندوفسکی را صاحب موقعیت گلزنی کند و او هم با ضربه سر تیر خلاص را به پیکره بارسلونا وارد کرد تا سهمی در پیروزی بزرگ تیمش داشته باشد و چهاردهمین گل خود در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را رقم بزند. البته گل مشکوک بود و توسط VAR مورد بازبینی قرار گرفت که سرانجام تایید شد.

 

01:04 - در دقیقه 75 هانسی فلیک تصمیم گرفت تا سرژ گنبری را از میدان بیرون بکشد و فیلیپ کوتینیو را به بازی بفرستد تا ستاره برزیلی مقابل تیم سابق خود قرار گیرد؛ آن‌هم در شب جنون‌آمیز و دیوانه‌وار که بایرنی‌ها توانسته‌اند به شکلی تحقیر آمیز از سد بارسلونا بگذرند. باید دید در فرصت به دست آمده کوتینیو هم می‌تواند به تیم سابق خود گلزنی کند یا خیر؟

 

01:00 - 21 موقعیت گلزنی برای بایرن مونیخ در برابر 7 موقعیت گلزنی برای بارسلونا نشان از شایستگی شاگردان فلیک در رسیدن به یک پیروزی پرگل و از سوی دیگر، اشتباهات سریالی و بازی بد بارسایی‌ها را نمایان می‌کند.

 

00:58 - بازی انتحاری بارسلونا می‌تواند شکست را برای آن‌ها سنگین‌تر کند؛ کیکه ستین دومین تعویض خود را هم با بیرون کشیدن یک عنصر دفاعی و آوردن یک مهاجم انجام داد و آنسو فاتی جوان به جای سرخیو بوسکتس وارد زمین شد تا شاید بتواند از سنگینی شکست تیم خود مقابل بایرن بکاهد.

 

00:56 - بعد از گل پنجم بایرن، بارسلونایی‌ها با تکمیل تحقیر و هفت گله شدن فاصله چندان نداشتند که درخشش ترشتگن در دو صحنه متوالی باعث شد تا همچنان اختلاف دو تیم سه گل پا برجا بماند و نتیجه بازی 5 - 2 به سود شاگردان فلیک باشد.

 

00:49 - گللللللللللل پنجم برای بایرن؛ روی حرکت انفجاری و فوق العاده دیدنی آلفونسو دیویس، وی توانست با پاس کات بک جوشا کیمیش را در موقعیت گلزنی قرار دهد و ستاره آلمانی بایرن هم به راحتی دروازه بارسا را برای پنجمین بار باز کرد تا حساب کار 5 بر 2 شود!

 

00:43 - گللللللللللل برای بارسا؛ بازهم نفوذ عالی جوردی آلبا برای بارسلونا گل کاشت و او توانست با پاس خوب خود لوئیس سوارز را صاحب توپ کند و سوارز نیز با یک دریبل زیبا بواتنگ را از مقابل خود برداشت و با یک ضربه پای چپ تماشایی، دروازه نویر را باز کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

 

1519531

00:34 - کیکه ستین در آغاز نیمه دوم ترکیبش را دستخوش تغییر کرده و با انجام یک تعویض هجومی، سرجی روبرتو که در نیمه نخست اشتباهات فاحشی را انجام داد تا بایرنی‌ها به گل برسند را بیرون کشیده و آنتوان گریژمان را به میدان فرستاده است تا ترکیب بارسایی‌ها تهاجمی‌تر شود.

 

1519530

00:32 - طرح فوق العاده صفحه اینستاگرامی معروف 433 به مناسبت درخشش توماس مولر در جدال امشب مقابل بارسلونا

 

 

1519529

00:27 - بایرن مونیخ با ثبت 35 گل در 9 بازی، در تمام مسابقات این فصل لیگ قهرمانان اروپا حداقل دو گل به ثمر رسانده است؛ یک رکورد رویایی برای هانسی فلیک و شاگردانش!

 

00:23 - بارسلونا برای اولین بار در نیمه اول مسابقات لیگ قهرمانان اروپا 4 گل دریافت می‌کند؛ چهار گلی که ثمره اشتباهات سریالی خط دفاعی آبی و اناری‌ها بود!

 

 

1519526

00:20 - چند فریم شکار شده از چهره اندوهگین لیونل مسی در نیمه نخست؛ او امشب شب خوبی را مقابل بایرن تاکنون سپری نکرده است و امید هواداران بارسا برای ممکن ساختن فرار غیرممکن از شکست تحقیرآمیز مقابل بایرن مونیخ، به درخشش او در نیمه دوم است.

 

 

 

1519501

00:16 - پس از گل چهارم بایرن، شاگردان کیکه ستین در بارسلونا تلاش زیادی برای جبران شکست سنگین متحمل شده داشتند اما تلاش‌های آن‌ها نافرجام بود تا نیمه نخست با حساب 4 بر 1 به سود بایرن مونیخ به پایان برسد.

 

 

1519491

00:10 - توماس مولر با دو گلی که امشب توانست وارد دروازه مارک آندره ترشتگن کند، به تنها بازیکن تاریخ بدل شد که توانسته مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 6 بار گلزنی کند!

 

 

1519489

00:07 - نمرات خط دفاعی بارسلونا در 35 دقیقه ابتدایی جدال با بایرن مونیخ؛ اشتباهات مرگبار مدافعان این تیم باعث شد تا آبی و اناری‌ها در آستانه حذفی دیگر از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرند.

 

 

00:03 - رد و بدل شدن پنج گل در 30 دقیقه آغازین دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی، اوج جذابیت و هیجان را در دوئل بارسلونا و بایرن مونیخ نشان داد؛ شاگردان هانسی فلیک به خوبی از شب فاجعه‌بار خط دفاعی بارسایی‌ها توانستند بهره ببرند و خود را در یک قدمی صعود به جمع چهار تیم برتر قرار دهند.

 

00:00 - گللللللللللل چهارم برای بایرن؛ اشتباهات پرشمار خط دفاعی بارسلونا در دیدار امشب تمامی ندارد. بعد از فرصت عالی که نصیب لواندوفسکی شد و او نتوانست مقابل ترشتگن گل چهارم تیمش را بزند، جوشا کیمیش توپ را به دهانه دروازه بارسلونا فرستاد و توماس مولر دومین گل خود در دیدار امشب و چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند تا جبران کار برای بارسایی‌ها تقریبا سخت و شاید غیرممکن شده باشد.

 

23:57 - گللللللللللل سوم برای بایرن؛ سرعت بازی فوق العاده بالاست و شاگردان فلیک فشار زیادی را روی دروازه بارسلونا ایجاد کرده‌اند. پس گلزنی ایوان پرشیچ، گورتزگا موقعیت گلزنی عالی برای تیمش ساخت و در فرصتی تک به تک گنبری موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

 

23:53 - گللللللللللل دوم برای بایرن؛ روی اشتباه بزرگ سمدو و روبرتو در سمت راست خط دفاعی بارسلونا، گنبری توپ گیری کرد و پاس این بازیکن به ایوان پرشیچ رسید و ستاره کروات بایرنی‌ها با شلیکی محکم دروازه بارسلونا را باز کرد.

 

1519490

 

 

23:43 - پس از رسیدن به گل تساوی، بارسایی‌ها فشار بی‌امانی به تیم بایرن وارد کرده‌اند؛ ابتدا مانوئل نویر به سیوی تماشایی در موقعیت تک به تک فرصت گلزنی را از لوئیس سوارز گرفت و در ادامه، سانتر دیدنی لیونل مسی تیرک دروازه بایرن را به لرزه در آورد تا بازی در اوج هیجان دنبال شود.

 

1519479

 

 

23:37 - گلللللللللل برای بارسلونا؛ خیلی زود گل توماس مولر با اشتباه مدافعان خودی جبران شد؛ روی نفوذ جوردی آلبا دفاع چپ بارسلونایی‌ها، دیوید آلابا به شکلی عجیب و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا خیلی زود در دقیقه 7 حساب کار یک بر یک شود.

 

1519477

 

23:33 - گلللللللللل برای بایرن؛ تنها سه دقیقه پس از شروع بازی، روی سانتر عالی ایوان پرشیچ و با همکاری مولر و لواندوفسکی، با پاس ستاره لهستانی مولر در موقعیت عالی قرار گرفت و توانست با پای چپ گل اول بازی را به سود بایرنی‌ها رقم بزند.

 

 

 

1519475

23:05 - تقابل آماده‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال در دوئل امشب؛ موثرترین بازیکنان ۵ لیگ معتبر اروپایی از نظر تاثیر مستقیم روی گل، از زمان شروع دوباره مسابقات پس از شیوع ویروس کرونا:

 

1. رابرت لواندوفسکی: ۱۷ (۱۶ گل، ۹ پاس‌گل)
2. لیونل مسی: ۱۶ (۷ گل، ۹ پاس‌گل)

 

 

 

1519474

 

22:59 - به بهانه تقابل دروازه‌بان اول و دوم تیم ملی آلمان؛ عملکرد نویر و ترشتگن در تمام مسابقات این فصل

 

 

1519476

22:53 - رابرت لواندوفسکی بهترین گلزن فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا توانسته در تورنمنت امسال به اندازه باشگاه بارسلونا گلزنی کند.

 

 

15194721519471

22:48 - مارک آندره ترشتگن و مانوئل نویر سنگربانان آلمانی دیدار امشب هستند؛ دو سنگربانی که همیشه صحبت درباره آن‌که کدامیک باید فیکس تیم ملی باشند مطرح بوده است که دوئل حساس امشب بارسلونا و بایرن مونیخ می‌تواند بهترین فرصت برای اعاده حیثیت باشد.

 

 

1519473

22:41 - استادیوم دا لوز بنفیکا میزبان دوئل حساس امشب بارسلونا و بایرن مونیخ است؛ استادیومی خالی از تماشاگر که بدون تردید برای این بازی جذاب و مهیج، غیبت هواداران دو تیم بسیار پررنگ خواهد بود.

 

 

 

1519470

22:30 - در نظرسنجی هفته نامه کیکر آلمان درباره دیدار حساس امشب بایرن مونیخ و بارسلونا، 79 درصد مخاطبان پیش‌بینی‌ داشته‌اند که بایرن مونیخ راهی چهار تیم برتر خواهد شد.

 

 

22:15: ترکیب اصلی دو تیم اعلام شد

 

بایرن مونیخ: نویر- بواتنگ- کیمیچ- آلابا- دیویس- تیاگو- گورتزکا- گناربری- پریشیچ- مولر- لواندوفسکی

بارسلونا: ترشتگن- سمدو- پیکه- لنگله- یوردی آلبا- سرخی روبرتو- ویدال- بوسکتس- دی یونگ- لیونل مسی- لوییس سوارز

 

21:36: لیونل مسی تا به حال در 13 بار در 11 مسابقه در تقابل با تیم های آلمانی موفق به گلزنی شده، او مقابل حریف امشب بارسلونا یعنی بایرن مونیخ تا به حال پنج بار بازی کرده و چهار بار نیز موفق به گلزنی شده است. بی شک به یادماندنی ترین صحنه او در مقابل بایرن، جا گذاشتن ژروم بواتنگ در نیمه نهایی سال 2015 و چیپ تماشایی به تور دروازه مانوئل نویر بود.

 

1519460

 

21:28: ترکیب منتخب بایرن و بارسلونا از نگاه نشریه بیلد

 

1519448

 

21:26: تقابل های آخر دو تیم نتایجی عجیب و پرگل به همراه داشته است. در سال 2015 بارسلونا در نیمه نهایی 3-5 در مجموع بایرن را مغلوب کرد و البته دو سال قبل تر از آن دیدار، تیم یوپ هاینکس شکست تاریخی 0-7 را برای بلوگرانا رقم زد.

 

1519452

 

1519453

 

21:20: ترکیب احتمالی دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ:

 

1519454

1519447

 

با پوشش لحظه به لحظه اخبار این مسابقه با "ورزش سه" همراه باشید و نتیجه این مسابقه بزرگ را پیش بینی کنید، منتظر کامنت های شما در مورد این بازی بزرگ و حدس زدن نتیجه هستیم؛

دیدگاه‌ها