کد خبر : 1702191 | 25 مرداد 1399 ساعت 14:03 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

اولین بازی سپاهان پس از تغییرات بزرگ؛

تکسیرا به ترکیب قلعه نویی دست نخواهد زد

پس از سه شکست پیاپی در لیگ و جام حذفی مقابل استقلال تهران و نساجی مازندران، درنهایت امیرقلعه نویی تصمیم به استعفا گرفت تا حالا تکسیرا در دو بازی باقی مانده هدایت طلایی پوشان را عهده دار باشد.

تکسیرا به ترکیب قلعه نویی دست نخواهد زد

به گزارش "ورزش سه"، تکسیرا ساعاتی پس از استعفای امیرقلعه نویی به دلیل شناخت بسیار خوبی که از تیم دارد، به عنوان سرمربی سپاهان در دو بازی باقی مانده لیگ برتر انتخاب شد و با توجه به همکاری ای که طی سال های اخیر با سرمربی مستعفی سپاهان داشته به نظر نمی رسد، شاهد تغییری آنچنانی در ترکیب این تیم مقابل شهرخودرو علیرغم تغییر سرمربی باشیم.


با این وصف مانند همیشه پیام نیازمند در دروازه سپاهان خواهد ایستاد. در قلب خط دفاعی به احتمال فراوان بار دیگر مهدی زاده بازی خواهد کرد و محمد طیبی نیز زوج او خواهد بود. در سمت چپ خط دفاعی مهدی ترکمان انتخاب اصلی کادر فنی سپاهان بوده و در این بازی نیز بعید به نظر می رسد شاهد تغییری باشیم، مگر اینکه سعید آقایی خودش را به کادر فنی تیم در دو سه روز گذشته تحمیل کرده باشد. در سمت راست خط دفاعی نیز مرتضی منصوری بازی خواهد کرد.


مثلث خط میانی سپاهان در این مسابقه با نورافکن، کیانی و سروش رفیعی شکل خواهد گرفت و در نهایت خط هجومی سپاهان هم با محمدرضا حسینی به عنوان وینگر راست، محمد محبی به عنوان وینگر چپ و استنلی کی روش به عنوان مهاجم هدف در مقابل شاگردان سهراب بختیاری زاده به میدان فرستاده خواهد شد.


ترکیب احتمالی سپاهان مقابل شهر خودرو: 
پیام نیازمند- مهدی ترکمان، محمدرضا مهدی زاده، محمد طیبی، مرتضی منصوری، امید نورافکن، مهدی کیانی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و استنلی کی روش.

دیدگاه‌ها